The mugglis games nummer 50
Forum > Fanfiction > The mugglis games nummer 50
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
saganda
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av saganda: Skrivet av PotterHunger: Får jag vara med i distrikt 12? Annars går vilket som helst bra.. om det finns platser kvar dårå... Tror Ingis var före i distrikt tolv. Det finns ledigt i 6 och 10 b.la. Jag kan ta platsen i 10:an då. Det går bra Härligt! Då behövs bara en till 6 och typ tre till 9... Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 7 jun, 2012 17:09 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av saganda: Skrivet av PotterHunger: Skrivet av saganda: Skrivet av PotterHunger: Får jag vara med i distrikt 12? Annars går vilket som helst bra.. om det finns platser kvar dårå... Tror Ingis var före i distrikt tolv. Det finns ledigt i 6 och 10 b.la. Jag kan ta platsen i 10:an då. Det går bra Härligt! Då behövs bara en till 6 och typ tre till 9... Okej, bra! Ser fram i mot spelens början! Läs min profil för info... 7 jun, 2012 17:10 |
|
saganda
Elev |
^Ja, det börjar bli dags att starta känner jag!
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 7 jun, 2012 17:11 |
|
Zmaragd
Elev |
7 jun, 2012 17:12 |
|
april
Elev |
7 jun, 2012 17:14 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av april: jag sa ju det 5 men det går bra i nån annan oxo Oj, såg inte att du hade skrivit det. Men det är fullt i femman. Kan du tänka dig något annat distrikt? Det finns platser i 6, 7, 9 och 10. ![]()
7 jun, 2012 17:16 |
|
saganda
Elev |
Tian blev just full. Av HarryHunger.
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 7 jun, 2012 17:17 |
|
Zmaragd
Elev |
7 jun, 2012 17:18 |
|
saganda
Elev |
^Ingen fara
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 7 jun, 2012 17:19 |
|
april
Elev |
7 jun, 2012 17:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen