Vilket yrke efter Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Vilket yrke efter Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cailine
Elev |
Jag är en typisk ministeriearbetare. Okej, om jag inte kunde arbeta som dödsätare på heltid så skulle jag med största sannolikhet jobba på antingen Utrikesdepartementet, möjligen Wizengamot på senare dagar, haha.
![]() ![]()
9 aug, 2012 01:29 |
|
Borttagen
|
Lärare på Hogwarts
9 aug, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Quidditchspelare i Falmouth Falcons
12 aug, 2012 09:43 |
|
Borttagen
|
Lärare
12 aug, 2012 14:25 |
|
Smutsen
Elev |
Lärare på Hogwarts
12 aug, 2012 14:55 |
|
Borttagen
|
Lärare på Hogwarts
17 aug, 2012 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen