Catching Mugglis [The Mugglis Games]
Forum > Fanfiction > Catching Mugglis [The Mugglis Games]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lucy och Rose: Alla dödar mig typ direkt D'8 Jag vill inte vara med i fler om jag alltid dör efter ett litet tag D8 avifors lät mig leva ett tag Jag har dött direkt i vart enda spel. Det är fan inte kul längre. :c Exakt :c
25 maj, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lucy och Rose: Alla dödar mig typ direkt D'8 Jag vill inte vara med i fler om jag alltid dör efter ett litet tag D8 avifors lät mig leva ett tag Jag har dött direkt i vart enda spel. Det är fan inte kul längre. :c Exakt :c Det är så synd om oss! Buhu. :C 25 maj, 2012 21:35 |
|
Miss Black
Elev |
Vetni vad? Jag tror jag startar ett eget Mugglis Game. För alla de som alltid dött med en gång. Ni två Lucy och Rose och Sahara Potter ska få vara karriärister och inte dö med en gång. Jag lovar
När jag skapat tråden skickar jag ugglor. Om ni vill förstådd? Min bokblogg
25 maj, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
Miss Black OMG I VOLONTUEER
FÅR JAG OCKSÅ VARA KARRIÄRIST? O.O 25 maj, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
WOHO I'M STILL ALIVE.
Jättebra 25 maj, 2012 21:37 |
|
Miss Black
Elev |
25 maj, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
TACKAR ;D 25 maj, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
alltså, alla som klagar över att de dör hela tiden. någon måste dö. de som skriver kan väl inte veta att ni dött i flera andra?
25 maj, 2012 21:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-25 kl. 21:41
|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Miss Black: Jag vill också vara med om det är ok!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 25 maj, 2012 21:40 |
|
HannaPanna
Elev |
25 maj, 2012 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen