Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

1 2 3 ... 15 16 17 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Majis
Elev

Avatar


^
Haha xD Okej

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 jun, 2012 12:30

Borttagen

Avatar


Förlåt för att ni har fått väntat på ett nytt kapitel, men här kommer ett i alla fall. Själv så tycker jag att det här kapitlet är inte är bra. Men hoppas det duger i alla fall


Kapitel 19
- Jag upprepar, vad står ni här och pratar om?, frågar Pansy.
- Inget speciellt, säger natarna snabbt.
- Vi pratar bara om allahelgonafesten, säger Nicole.
- Jaha, men den brukar inte vara så speciell, säger Pansy och går iväg.
Natarza och Nicole står kvar en stund utanför klassrummet där dom har försvar mot svartkonster.
- Kan vi gå nu eller?, frågar Nicole.
- ja, det kan vi väl, säger Natarza.
- vad bra, jag måste göra mig iordning i håret till festen, säger Nicole.
- Men det är ju lång tid kvar till festen, säger Natarza.
- Jamen, Draco ska ju vara där, säger Nicole och börjar gå mot Slytherins sällskapsrum.
Natarza följer såklart efter Nicole.
- Men du ser ju Draco varje dag, och du lägger ju inte tid på håret varje dag, säger Natarza med en suck.
- Jamen, du vet hur det är när man är kär, eller?, frågar Nicole.
- Ja, men jag kommer inte att göra någonting speciellt med mitt hår, bara för att det är fest, säger Natarza.
- jamen ändå, säger Nicole.
Efter att dom hade gåt en bit till så var dom fra,me vid ingången till Slytherins sällskapsrum.
- vad är lösenordet?, frågar Nicole.
- Rent blod, säger Natarza och så går dom in i sällskapsrummet.
Nicole går upp till sovsalen så fort dom har kommit in för att hämta sina frisyrgrejer.
“ Men gud vad hon måste vara kär, som jag i Tommy fast mer”, tänker Natarza

25 jun, 2012 17:57

Majis
Elev

Avatar


“Men gud vad hon måste vara kär, som jag i Tommy fast mer” eller så är hon bara lite fånig Men jag förstår Nicole lite xD Haha, men det är lite fånigt om man måste göra till sig osv Men detta var ju ganska bra kapitel ändå

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 jun, 2012 18:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
“Men gud vad hon måste vara kär, som jag i Tommy fast mer” eller så är hon bara lite fånig Men jag förstår Nicole lite xD Haha, men det är lite fånigt om man måste göra till sig osv Men detta var ju ganska bra kapitel ändå


Tack, ja dom är lite fåniga men det jag har en mening med det som man kanske kommer att forstå om några kapitel

25 jun, 2012 18:07

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
“Men gud vad hon måste vara kär, som jag i Tommy fast mer” eller så är hon bara lite fånig Men jag förstår Nicole lite xD Haha, men det är lite fånigt om man måste göra till sig osv Men detta var ju ganska bra kapitel ändå


Tack, ja dom är lite fåniga men det jag har en mening med det som man kanske kommer att forstå om några kapitel

Ja, jag hajar

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 jun, 2012 18:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
“Men gud vad hon måste vara kär, som jag i Tommy fast mer” eller så är hon bara lite fånig Men jag förstår Nicole lite xD Haha, men det är lite fånigt om man måste göra till sig osv Men detta var ju ganska bra kapitel ändå


Tack, ja dom är lite fåniga men det jag har en mening med det som man kanske kommer att forstå om några kapitel

Ja, jag hajar



ok

25 jun, 2012 18:46

Majis
Elev

Avatar


^Ja!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 jun, 2012 18:47

Freddelito
Elev

Avatar


Jättebra!!!! Mer

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

25 jun, 2012 19:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Super-duper-mega-bäst!


TACK, kommer att komma mer senare idag, ska försöka uppdatera alla dagar den här veckan, men nu får någon kommentera så jag kan lägga upp ett kapitel senare

yey!

26 jun, 2012 10:42

Borttagen

Avatar


Jättebra!!!

26 jun, 2012 10:50

1 2 3 ... 15 16 17 ... 54 55 56

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.