Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av Ginny00: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Ginny00: Jag är typ livrädd för att jag ska sitta helt forever alone när ni pratar Dx JAG KÄNNER INTE ER. Det kommer bara en massa muggliskändisar hit och det kommer bli läskigt för mig. Jag kommer känna mig utstött och som en liten fjant Dx Jag vill träffa Josefin men HON KÄNNER JU ER och då blir det ännu värre.. Skulle vara jättekul att träffa dig också, ju fler som kommer desto bättre Känner lite samma sak, haha Så känner nog alla inför mugglisträff nummer 1 Haha jaa.. men ska försöka komma för de skulle va askul 15 maj, 2012 13:03 |
|
Borttagen
|
Antagligen kommer de presentera vilka artister som kommer till Uppsala snart så håll ögonen öppna
15 maj, 2012 13:05 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Antagligen kommer de presentera vilka artister som kommer till Uppsala snart så håll ögonen öppna ![]() No problems! 15 maj, 2012 13:10 |
|
Borttagen
|
Vi kommer även vlogga och ta mycket bilder från träffen!
Nu har det däremot uppstått en liten kluring när det gäller tiderna, men all exakt information kommer ni få i morgon eftermiddag/kväll! 15 maj, 2012 13:14 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi kommer även vlogga och ta mycket bilder från träffen! Nu har det däremot uppstått en liten kluring när det gäller tiderna, men all exakt information kommer ni få i morgon eftermiddag/kväll! AAAAH VÄNTA JAG VILL VLOGGA 8D Min kamera kan filma HD, det ni Fast jag vill ju fota.. Äh, jag paxar fotograferandet! ;P Tillsammans med er. 15 maj, 2012 13:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Vi kommer även vlogga och ta mycket bilder från träffen! Nu har det däremot uppstått en liten kluring när det gäller tiderna, men all exakt information kommer ni få i morgon eftermiddag/kväll! AAAAH VÄNTA JAG VILL VLOGGA 8D Min kamera kan filma HD, det ni Fast jag vill ju fota.. Äh, jag paxar fotograferandet! ;P Tillsammans med er. MIN KAN FILMA HD OCKSÅ OCH ÄR EN NIKON, SCREW THAT! Näh men.. skulle vilja vlogga för att min kamera och jag måste få lära oss att samarbeta (jag skojar inte, den var skitgrinig igår och vägrade fokusera, den stängde bara av sig </3) 15 maj, 2012 13:17 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Vi kommer även vlogga och ta mycket bilder från träffen! Nu har det däremot uppstått en liten kluring när det gäller tiderna, men all exakt information kommer ni få i morgon eftermiddag/kväll! AAAAH VÄNTA JAG VILL VLOGGA 8D Min kamera kan filma HD, det ni Fast jag vill ju fota.. Äh, jag paxar fotograferandet! ;P Tillsammans med er. MIN KAN FILMA HD OCKSÅ OCH ÄR EN NIKON, SCREW THAT! Näh men.. skulle vilja vlogga för att min kamera och jag måste få lära oss att samarbeta (jag skojar inte, den var skitgrinig igår och vägrade fokusera, den stängde bara av sig </3) MIN ÄR OCKSÅ NIKON HAH Den har 16 megapixlar ;3 Fast den är inte systemkamera.. Min är rätt glad, men jag har bara haft den tre veckor också.. Den har åkt i golvet fem gånger redan. 15 maj, 2012 13:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Vi kommer även vlogga och ta mycket bilder från träffen! Nu har det däremot uppstått en liten kluring när det gäller tiderna, men all exakt information kommer ni få i morgon eftermiddag/kväll! AAAAH VÄNTA JAG VILL VLOGGA 8D Min kamera kan filma HD, det ni Fast jag vill ju fota.. Äh, jag paxar fotograferandet! ;P Tillsammans med er. MIN KAN FILMA HD OCKSÅ OCH ÄR EN NIKON, SCREW THAT! Näh men.. skulle vilja vlogga för att min kamera och jag måste få lära oss att samarbeta (jag skojar inte, den var skitgrinig igår och vägrade fokusera, den stängde bara av sig </3) MIN ÄR OCKSÅ NIKON HAH Den har 16 megapixlar ;3 Fast den är inte systemkamera.. Min är rätt glad, men jag har bara haft den tre veckor också.. Den har åkt i golvet fem gånger redan. Min är.. 14.1 Megapixlar och ser ut som en systemkamera, fast mindre. SCREW THAT! Vänta, har du en Nikon Coolpix S3300? :3 För jag har en Nikon Coolpix L30 15 maj, 2012 13:22 |
|
si_tonks
Elev |
15 maj, 2012 13:24 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Vi kommer även vlogga och ta mycket bilder från träffen! Nu har det däremot uppstått en liten kluring när det gäller tiderna, men all exakt information kommer ni få i morgon eftermiddag/kväll! AAAAH VÄNTA JAG VILL VLOGGA 8D Min kamera kan filma HD, det ni Fast jag vill ju fota.. Äh, jag paxar fotograferandet! ;P Tillsammans med er. MIN KAN FILMA HD OCKSÅ OCH ÄR EN NIKON, SCREW THAT! Näh men.. skulle vilja vlogga för att min kamera och jag måste få lära oss att samarbeta (jag skojar inte, den var skitgrinig igår och vägrade fokusera, den stängde bara av sig </3) MIN ÄR OCKSÅ NIKON HAH Den har 16 megapixlar ;3 Fast den är inte systemkamera.. Min är rätt glad, men jag har bara haft den tre veckor också.. Den har åkt i golvet fem gånger redan. Min är.. 14.1 Megapixlar och ser ut som en systemkamera, fast mindre. SCREW THAT! Vänta, har du en Nikon Coolpix S3300? :3 För jag har en Nikon Coolpix L30 Jaaa, en lila Men du kan vlogga så kan jag reservfilma lite om du vill ha från två håll, typ. xD 15 maj, 2012 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen