Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

1 2 3 ... 15 16 17 ... 26 27 28
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Ginny00:
Jag är typ livrädd för att jag ska sitta helt forever alone när ni pratar Dx JAG KÄNNER INTE ER. Det kommer bara en massa muggliskändisar hit och det kommer bli läskigt för mig. Jag kommer känna mig utstött och som en liten fjant Dx

Jag vill träffa Josefin men HON KÄNNER JU ER och då blir det ännu värre..

Skulle vara jättekul att träffa dig också, ju fler som kommer desto bättre
Känner lite samma sak, haha

Så känner nog alla inför mugglisträff nummer 1 Jag lovar att försöka prata med alla så att ingen blir utstött!

Haha jaa.. men ska försöka komma för de skulle va askul

15 maj, 2012 13:03

Borttagen

Avatar


Antagligen kommer de presentera vilka artister som kommer till Uppsala snart så håll ögonen öppna

15 maj, 2012 13:05

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Antagligen kommer de presentera vilka artister som kommer till Uppsala snart så håll ögonen öppna

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2F2gtbvh0.jpg
No problems!

15 maj, 2012 13:10

Borttagen

Avatar


Vi kommer även vlogga och ta mycket bilder från träffen!

Nu har det däremot uppstått en liten kluring när det gäller tiderna, men all exakt information kommer ni få i morgon eftermiddag/kväll!

15 maj, 2012 13:14

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vi kommer även vlogga och ta mycket bilder från träffen!

Nu har det däremot uppstått en liten kluring när det gäller tiderna, men all exakt information kommer ni få i morgon eftermiddag/kväll!

AAAAH VÄNTA JAG VILL VLOGGA 8D
Min kamera kan filma HD, det ni
Fast jag vill ju fota..

Äh, jag paxar fotograferandet! ;P Tillsammans med er.

15 maj, 2012 13:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Vi kommer även vlogga och ta mycket bilder från träffen!

Nu har det däremot uppstått en liten kluring när det gäller tiderna, men all exakt information kommer ni få i morgon eftermiddag/kväll!

AAAAH VÄNTA JAG VILL VLOGGA 8D
Min kamera kan filma HD, det ni
Fast jag vill ju fota..

Äh, jag paxar fotograferandet! ;P Tillsammans med er.


MIN KAN FILMA HD OCKSÅ OCH ÄR EN NIKON, SCREW THAT!

Näh men.. skulle vilja vlogga för att min kamera och jag måste få lära oss att samarbeta (jag skojar inte, den var skitgrinig igår och vägrade fokusera, den stängde bara av sig </3)

15 maj, 2012 13:17

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Vi kommer även vlogga och ta mycket bilder från träffen!

Nu har det däremot uppstått en liten kluring när det gäller tiderna, men all exakt information kommer ni få i morgon eftermiddag/kväll!

AAAAH VÄNTA JAG VILL VLOGGA 8D
Min kamera kan filma HD, det ni
Fast jag vill ju fota..

Äh, jag paxar fotograferandet! ;P Tillsammans med er.


MIN KAN FILMA HD OCKSÅ OCH ÄR EN NIKON, SCREW THAT!

Näh men.. skulle vilja vlogga för att min kamera och jag måste få lära oss att samarbeta (jag skojar inte, den var skitgrinig igår och vägrade fokusera, den stängde bara av sig </3)

MIN ÄR OCKSÅ NIKON HAH
Den har 16 megapixlar ;3 Fast den är inte systemkamera..

Min är rätt glad, men jag har bara haft den tre veckor också.. Den har åkt i golvet fem gånger redan.

15 maj, 2012 13:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Vi kommer även vlogga och ta mycket bilder från träffen!

Nu har det däremot uppstått en liten kluring när det gäller tiderna, men all exakt information kommer ni få i morgon eftermiddag/kväll!

AAAAH VÄNTA JAG VILL VLOGGA 8D
Min kamera kan filma HD, det ni
Fast jag vill ju fota..

Äh, jag paxar fotograferandet! ;P Tillsammans med er.


MIN KAN FILMA HD OCKSÅ OCH ÄR EN NIKON, SCREW THAT!

Näh men.. skulle vilja vlogga för att min kamera och jag måste få lära oss att samarbeta (jag skojar inte, den var skitgrinig igår och vägrade fokusera, den stängde bara av sig </3)

MIN ÄR OCKSÅ NIKON HAH
Den har 16 megapixlar ;3 Fast den är inte systemkamera..

Min är rätt glad, men jag har bara haft den tre veckor också.. Den har åkt i golvet fem gånger redan.


Min är.. 14.1 Megapixlar och ser ut som en systemkamera, fast mindre.

SCREW THAT!

Vänta, har du en Nikon Coolpix S3300? :3 För jag har en Nikon Coolpix L30

15 maj, 2012 13:22

si_tonks
Elev

Avatar


RONJAH, KAN DU LÄNKA SIDAN? x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

15 maj, 2012 13:24

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Vi kommer även vlogga och ta mycket bilder från träffen!

Nu har det däremot uppstått en liten kluring när det gäller tiderna, men all exakt information kommer ni få i morgon eftermiddag/kväll!

AAAAH VÄNTA JAG VILL VLOGGA 8D
Min kamera kan filma HD, det ni
Fast jag vill ju fota..

Äh, jag paxar fotograferandet! ;P Tillsammans med er.


MIN KAN FILMA HD OCKSÅ OCH ÄR EN NIKON, SCREW THAT!

Näh men.. skulle vilja vlogga för att min kamera och jag måste få lära oss att samarbeta (jag skojar inte, den var skitgrinig igår och vägrade fokusera, den stängde bara av sig </3)

MIN ÄR OCKSÅ NIKON HAH
Den har 16 megapixlar ;3 Fast den är inte systemkamera..

Min är rätt glad, men jag har bara haft den tre veckor också.. Den har åkt i golvet fem gånger redan.


Min är.. 14.1 Megapixlar och ser ut som en systemkamera, fast mindre.

SCREW THAT!

Vänta, har du en Nikon Coolpix S3300? :3 För jag har en Nikon Coolpix L30

Jaaa, en lila
Men du kan vlogga så kan jag reservfilma lite om du vill ha från två håll, typ. xD

15 maj, 2012 13:24

1 2 3 ... 15 16 17 ... 26 27 28

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Du får inte svara på den här tråden.