Tycker ni om Hermione?
Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gillar henne!
6 jul, 2012 23:00 |
|
harrypotter87
Elev |
6 jul, 2012 23:01 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
Jag tycker om henne, hon har varit otroligt söt i hela serien (^*^), men hon var lite jobbig i början av först, fast jag skulle aldrig "ogilla" henne.
Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 6 jul, 2012 23:09 |
|
harrypotter87
Elev |
6 jul, 2012 23:10 |
|
Borttagen
|
jepp det hade blivit tråkigt utan henne
6 jul, 2012 23:20 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig gillat henne och kommer aldrig att gilla henne.
7 jul, 2012 03:32 |
|
Fera Verto
Elev |
Jag vet inte vad kag tycker, men ,som ni andra har skrivit, vad vore Harry Potter utan Hermione.
7 jul, 2012 20:59 |
|
harrypotter87
Elev |
7 jul, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
7 jul, 2012 23:12 |
|
Incendio
Elev |
Hermione är en av mina favoritkaraktärer, dels på grund av hennes smarthet, men jag älskar hennes personlighetsdrag.
Hon är ruskigt smart, och lägger märke till saker som Harry och Ron ofta missar. Hon är modig, när hon inser att något måste göras, så gör hon det, hur svårt det än är. Sen finns det ju massvis med andra saker som gör henne så unik, men det där är väl de huvudsakliga orsakerna att jag gillar henne så mycket! 8 jul, 2012 00:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen