Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
Forum > Harry Potter > Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Jag vill så gärna säga Dumbledore, men jag tror nog att jag känner mig som; En mix av Hermione, Harry och Remus! Och kanske en gnutta Tonks.
=) - just like themarauder 8 jan, 2013 02:08 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Min lillasyster säger att jag är som en blandning av Harry, Hermione, Ginny och Tonks
Winter is coming... 8 jan, 2013 08:03 |
|
t i l d a
Elev |
Hermione för det mesta, kanske Neville under sina första år typ..., en liten del Ginny kanske. Haha, detta var ju svårt ^^ Men mest Hermione, jag lägger ner alldeles för mycket tid på skolarbete.
8 jan, 2013 08:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen