Profilbilder
Forum > Mugglarportalen > Profilbilder
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Skrivet av Evreka: Hur stor ska en profilbild vara? Alltså max/min-värde för höjd och bredd. Själv kör jag bara på och laddar upp. Om den inte får plats eller något, beskär jag den eller tar en annan. Det är nog inte så jättenoga, testa på du! jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 3 jul, 2012 16:54 |
|
tove granger
Elev |
^ fin
vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 12 jul, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
Gillar Ginny ♥
12 jul, 2012 19:31 |
|
Miss_Green
Elev |
12 jul, 2012 23:01 |
|
IvveKingh
Elev |
Haha, tove grangers är ju awesome xD
13 jul, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
Inget elakt menat men ser ut som en blodig HP.O.o.o
13 jul, 2012 12:07 |
|
Goizan
Elev |
13 jul, 2012 12:11 |
|
Borttagen
|
Gillar kanniner! ♥
13 jul, 2012 12:15 |
|
tove granger
Elev |
tack, dessama vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 13 jul, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Gillar Ginnys min på bilen
13 jul, 2012 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen