Jag saknar - tråden!
Forum > Off Topic > Jag saknar - tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hotissue
Elev |
Jag saknar min pojkvän
I onsdags så kom han hit på sin första permission och åkte för några timmar sedan. Känns typ... hemskt nu. Men jag vet ju att det är för hans eget bästa.
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
27 jul, 2012 17:27 |
|
Ginny00
Elev |
27 jul, 2012 17:57 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av Complicated: Skrivet av Dream: Åh, jag saknar Complicated himlans mycket! Asså, gud vad jag iser det nu! :'( Men, vi träffas på... HARRYS FÖDELSEDAG! och bakar den bästa och godaste tårtan ever, right? Cous (hoppas du förstår xD), jag saknar dig, yeah ♥ Skrivet av Dream: Åh, jag saknar Complicated himlans mycket! Asså, gud vad jag iser det nu! :'( Men, vi träffas på... HARRYS FÖDELSEDAG! och bakar den bästa och godaste tårtan ever, right? Cous (hoppas du förstår xD), jag saknar dig, yeah ♥ JAG SAKNAR ER MED!!!! ♥ Det är på måndag va?? För jag kommer hem på söndag!!!! ♥ Tisdag väl? Om det är den 31. ^^ I think i can't wait... Btw, har inte du kommit hem från Gotland än?
27 jul, 2012 20:24 |
|
J00KERN
Elev |
28 jul, 2012 10:43 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av kinshaw: Min morfar. Saknar honom så mycket att det gör ont. Min kompis Hanna, som det var för länge sedan jag träffade. Hatar att bo så långt ifrån henne. Och så saknar jag fantastiska Marre, aka Maharajah. Kom hem snart så vi kan snacka igen ♥ JAG ÄR HEMMA. hehehehe nu kan vi börja snacka i våra kära telefoner igen 29 jul, 2012 01:04 |
|
Heermonie
Elev |
Skrivet av lumos1:
jag saknar alla i min klass, jag vill att skolan börjar♥ och så saknar jag Heermonie! vi måste ses snart! puss puss på dig! ♥ Saknar dig med lumos1 ♥♥♥♥♥♥♥ Lumos1 = värdens bästa bästa bästa bästis man kan ha!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
29 jul, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Jag saknar min pojkvän AlexBlade
29 jul, 2012 21:47 |
|
liiiinneaa
Elev |
Jag saknar någon att älska, som älskar mig tillbaka. Nån att krama.
30 jul, 2012 00:22 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag önskar att jag kunde prata med dig. Jag gör verkligen det. Så mycket jag egentligen skulle vilja ha svar på, men antar att det aldrig kommer hända.
Spelar egentligen ingen roll ändå. Folk fattar inte för jag vet inte nån som ens vart i en situation som är lite lik min. Aja. Upp med hakan o gå vidare, det är allt man kan göra. Vissa saker får man helt enkelt bära själv. 30 jul, 2012 00:24 |
|
Luna 1
Elev |
30 jul, 2012 00:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen