Favorittnamn i böckerna
Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
28 nov, 2011 22:56
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-29 kl. 22:28
|
|
Victoire Weasly
Elev |
28 nov, 2011 23:29 |
|
Borttagen
|
Narcissa, Scorpius, Draco, Lily, Andromeda, Sirius, Bellatrix, Ariana, Lunda, Albus, James, Remus, Harry, Hermione, Ginevra, Neville, Hedwig, Victoire, Lucius, Krake, Dobby och Rose..
OCH MÅNGA FLER 28 nov, 2011 23:30 |
|
CassiopeiaMalfoy
Elev |
Familjen Malfoy's och Black's namn är coola.
“Harry Potter isn’t real”, they said. “Magic is fake”, they said. “What’s that green light coming out of that stick”, they said. 28 nov, 2011 23:59 |
|
Borttagen
|
Draco, Lavender, Seamus och typ alla andra
29 nov, 2011 10:08 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Gillar alla namn på karakärerna som härstammar från familjen black
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 29 nov, 2011 10:50 |
|
kakan42
Elev |
ginny lett
29 nov, 2011 16:44 |
|
Freja
Elev |
Jag gillar Bellatrix också!
Everything is Dramione and nothing hurts. 29 nov, 2011 16:46 |
|
Safrina
Elev |
Jag gillar Luna väldigt mycket men Ariana är också vackert. Och så gillar jag Septima för att det är så speciellt
29 nov, 2011 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen