gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ett radiostyrt plommon
Elev |
Jag älskar Bellatrix hår men jag hatar att hon dödade Sirius. Sirius är min favorit! :'
30 maj, 2012 16:49 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Jag gillar Bellatrix som karaktär men gillar egentligen inte henne
Spoiler: Tryck här för att visa! ~MY TUMBLR~ 30 maj, 2012 17:10 |
|
RANGVALD
Elev |
30 maj, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
Barty Crouch Jr och några andra Dödsätare
30 jun, 2012 00:37 |
|
Borttagen
|
Bellatrix Lestrange
30 jun, 2012 12:00 |
|
BlondaHermione
Elev |
30 jun, 2012 12:33 |
|
skitidedu
Elev |
30 jun, 2012 14:35 |
|
PPP
Elev |
30 jun, 2012 15:43 |
|
Wrackspurt
Elev |
Jag gillar Fenir... (den äckelpottan o.o)
Han är nog böckernas mest obehagliga karaktär tror jag... Don't worry, you are just as sane as I am. 30 jun, 2012 16:00 |
|
Neztan
Elev |
Bellatrix och Draco c:
30 jun, 2012 16:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen