Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
Forum > Fanfiction > Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sissi
Elev |
AndromedaBlack- snygg blogg!
20 feb, 2012 14:33 |
|
Roxy
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av 96hpevanescence: Blir verkligen asglad för alla fina kommentarer! Tack♥ Jag vet inte inte riktigt när nästa kapitel kommer, jag har nämligen börjat skolan igen och uppdateringen kan eventuellt bli något sämre. Men mer kommer! Har du inte lov?? Jag har iaf lov o_o'' har inte alla lov samtidigt? Jag har lov nästa vecka e_e <---- <3 Josh, Will U Marry Me? <3
20 feb, 2012 16:19 |
|
Lily Evans
Elev |
Ja och jag har lov nästa vecka. Snälla sluta spamma nu, ni har redan pratat om det här med lov i 2-3 sidor, vilket är sjukt irriterande, när vi andra hoppas på ett nytt kapitel varje gång ögat är rött och så är det bara ni som diskuterar när det är lov. Snälla, det finns en anledning till att man kan uggleposta...
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 20 feb, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Off topic nu va? Ta de via ugglor eller skapa ett forum om detta.
20 feb, 2012 17:43 |
|
AlexZz
Elev |
20 feb, 2012 17:46 |
|
Tarequia
Elev |
Mera nu!!!!
![]() Luna=Mitt allt<3 20 feb, 2012 18:09 |
|
Miss Black
Elev |
20 feb, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
har lov vecka nio (alltså nässta vecka)
LLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVEEEEEEEEEEEE THIS FF!!!! ♥ ♥ ♥´♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 20 feb, 2012 19:21 |
|
Tarequia
Elev |
Har lov nästa vecka och fyller år då också
Luna=Mitt allt<3 20 feb, 2012 19:24 |
|
Borttagen
|
96hpevanescence Hur kom du på idén till storyn på den här ff'en? Jag har alltid skitsvårt att komma på en story först innan jag börjar skriva, hur gör du?
(Okej, allihopa. SLUTA prata om när ni har lov och födelsedagar och sådant nu. Det hör inte hit.) 20 feb, 2012 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen