Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vad fick ni för bönor idag?

Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?

1 2 3 ... 15 16 17 ... 79 80 81
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Nugatti ... *googla*

edit; ser ganska wannabe nutella ut

speech!

19 jan, 2012 21:42

9te
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Nugatti ... *googla*

edit; ser ganska wannabe nutella ut


Bra IDE

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fbloghogwarts.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F05%2FHarry-Potter-Jimmy-Gardner.jpg "Tuta och kör Ernie!"

19 jan, 2012 21:43

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av 9te:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Nugatti ... *googla*

edit; ser ganska wannabe nutella ut


Bra IDE

Haha ...
ser ... konstigt ut D: hur smakar det ?

speech!

19 jan, 2012 21:44

9te
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av 9te:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Nugatti ... *googla*

edit; ser ganska wannabe nutella ut


Bra IDE

Haha ...
ser ... konstigt ut D: hur smakar det ?


vet ej

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fbloghogwarts.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F05%2FHarry-Potter-Jimmy-Gardner.jpg "Tuta och kör Ernie!"

19 jan, 2012 21:48

prongs
Elev

Avatar


Skrivet av 9te:
Skrivet av prongs:
Skrivet av gjerua:
jag har:


Trollsnor

Nutella

Kikärtor

Florsocker

Lax

Ull

Gräshoppa

Peppar

Barr

Grodlår

Nutellan är som gjord för mig, ingen älskar nutella lika mycket som jag


har du ätit nugatti? det är liksom som nutella fast tusen gånger godare norskt vettu


Vart kan man köpa Nugatti??


eeh.. i norge nä men vet inte, säkert nånstans i sverige åxå men vet inte var... i norge finns det överallt iaf nugatti crisp asså ♥

AlvaRawenclaw typ som nutella fast godare

jaaani, det lanserades senare än nutella, men jag tycker iaf det är godare. mycket! speciellt crisp dårå! jag har alltid tänkt att det är nutella som är wannabe men kanske då för att jag växt upp med nugatti och inte nutella..

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

19 jan, 2012 22:19

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


prongs jag gillar nt nutella ...

speech!

20 jan, 2012 05:20

Mössätandemonstret
Elev

Avatar


Fick

Broccoli

Nejlika

Gummi

Haj

:V

Egentligen är ju Hufflepuff bäst, men säg inget till de andra, de kommer ju näst. ;) (För att inte nämna att grävlingen är sötast av de alla fyra =D <3)

20 jan, 2012 06:36

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Mössätandemonstret:
Fick

Broccoli

Nejlika

Gummi

Haj

:V

Haha, broccoli ... wait, ska kolla mina. Fick iaf inga sniglar idag.
edit:
Grapefrukt
Ansjovis
Kofta
Chokladglass
Fiskbulle

speech!

20 jan, 2012 06:39

Twix
Elev

Avatar


Papaya x2
Socker
Rostat Bröd
Gran

Måste tyvärr klaga och säga att det var en väldigt dålig förpackning, synnerligen för att jag redan hade en papaya ;_;

20 jan, 2012 07:12

Borttagen

Avatar


Curry
Kakao
Färskpotatis
Ubuntu-cola (vad är det?)
Kaka

20 jan, 2012 08:21

1 2 3 ... 15 16 17 ... 79 80 81

Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?

Du får inte svara på den här tråden.