vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Nugatti ... *googla*
edit; ser ganska wannabe nutella ut speech! 19 jan, 2012 21:42 |
|
9te
Elev |
19 jan, 2012 21:43 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
19 jan, 2012 21:44 |
|
9te
Elev |
vet ej "Tuta och kör Ernie!"
19 jan, 2012 21:48 |
|
prongs
Elev |
Skrivet av 9te: Skrivet av prongs: Skrivet av gjerua: jag har: Trollsnor Nutella Kikärtor Florsocker Lax Ull Gräshoppa Peppar Barr Grodlår Nutellan är som gjord för mig, ingen älskar nutella lika mycket som jag har du ätit nugatti? det är liksom som nutella fast tusen gånger godare Vart kan man köpa Nugatti?? eeh.. i norge AlvaRawenclaw typ som nutella fast godare jaaani, det lanserades senare än nutella, men jag tycker iaf det är godare. mycket! speciellt crisp dårå! jag har alltid tänkt att det är nutella som är wannabe men kanske då för att jag växt upp med nugatti och inte nutella.. PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 19 jan, 2012 22:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
20 jan, 2012 05:20 |
|
Mössätandemonstret
Elev |
Fick
Broccoli Nejlika Gummi Haj :V Egentligen är ju Hufflepuff bäst, men säg inget till de andra, de kommer ju näst. ;) (För att inte nämna att grävlingen är sötast av de alla fyra =D <3) 20 jan, 2012 06:36 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Haha, broccoli ... wait, ska kolla mina. Fick iaf inga sniglar idag. edit: Grapefrukt Ansjovis Kofta Chokladglass Fiskbulle speech! 20 jan, 2012 06:39 |
|
Twix
Elev |
Papaya x2
Socker Rostat Bröd Gran Måste tyvärr klaga och säga att det var en väldigt dålig förpackning, synnerligen för att jag redan hade en papaya ;_; 20 jan, 2012 07:12 |
|
Borttagen
|
Curry
Kakao Färskpotatis Ubuntu-cola (vad är det?) Kaka 20 jan, 2012 08:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen