Memories Of Bellatrix Lestrange (SV)
Forum > Fanfiction > Memories Of Bellatrix Lestrange (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
!Lovehappy!
Elev |
Sååå bra!
13 feb, 2012 08:21 |
|
onlyoliviaa
Elev |
13 feb, 2012 08:45 |
|
Book nerd
Elev |
Så bra det är! =D
Hoppas att hon kan få en vän =3 And if you thing I'm corny, then it will not make me sorry, it's your right to laugh at me and in turn that's my opportunity to feel brave 13 feb, 2012 09:05 |
|
Tonkze
Elev |
Naww, hon är så undebar "lilla" Bellatrix! (Kan se skymtar av mig själv i henne) Bra skrivet, glömmer helt bort att det inte är på "riktigt"
Håller tummarna nu, förtjänar någon en vän så är det Bella! 13 feb, 2012 13:31 |
|
Borttagen
|
Jättebra
13 feb, 2012 18:11 |
|
SevLoveer
Elev |
19 feb, 2012 16:24 |
|
Loveleen
Elev |
19 feb, 2012 16:25 |
|
onlyoliviaa
Elev |
^Jag vet, jag har såå dåligt samvete, här har man lov och så blir det inte ett ända kapitel. Bara för att gott göra blir det minst 1 förhoppningsvis 2 nya kapitel tonight
19 feb, 2012 16:32 |
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av onlyoliviaa: ^Jag vet, jag har såå dåligt samvete, här har man lov och så blir det inte ett ända kapitel. Bara för att gott göra blir det minst 1 förhoppningsvis 2 nya kapitel tonight Jippie, 20 poäng till Ravenclaw! Nåt roligt när man har hjärnskakning
19 feb, 2012 16:34 |
|
Ginny4ever
Elev |
Har du hjärskakning o.o Skrivet av onlyoliviaa: ^Jag vet, jag har såå dåligt samvete, här har man lov och så blir det inte ett ända kapitel. Bara för att gott göra blir det minst 1 förhoppningsvis 2 nya kapitel tonight Jippie!!! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 19 feb, 2012 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen