Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
huffpuff
Elev |
1 sep, 2012 10:06 |
|
Ladusvalan
Elev |
Luna, Molly och Ginny är väl mina favoriter, tror jag. Och Neville är rätt sött det med ...
1 sep, 2012 10:21 |
|
Afturelding
Elev |
1 sep, 2012 10:45 |
|
Miss_malyn
Elev |
Hermoine
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will say to me, "After all this time"? And I will say, "Always." 1 sep, 2012 10:52 |
|
MissLollo
Elev |
ÄLskar så många namn ♥ Bellatrix, Harry, Luna, Lily, Andromeda, Hermionie :*
Alltså svär att jag kommer döpa misnt ett av mina framtida barn efter en Harry Potter karaktär, iaf i andranamn Och sen har vi alla fantastiska platser hon hittat på Hogwarts, Diagon Alley, Gringotts, Hogsmeade, Godrics Hollow, The Burrow och Azkaban ♥ Alltså jag suger verkligen på att komma på bra fantasi namn till platser, men Joanne har lyckats så j*vla bra!!
1 sep, 2012 11:36 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Hermione, Bellatrix, Ginevra och Luna.
1 sep, 2012 14:45 |
|
Mysan9
Elev |
Jag tycker Luna är fint, Lily, Harry.
1 sep, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Luna, Draco, Snape, Bellatrix, Fred och George och Neville
1 sep, 2012 22:58
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 2 kl. 21:00
|
|
Shaunee
Elev |
Astoria, Draco, Scorpius, Victoire, Severus m.fl...
1 sep, 2012 23:01 |
|
reparo
Elev |
Jag älskar Rowena Ravenclaws namn, jag tyckte om namnet så fort jag hörde det. Förnamnet passar bra med efternamnet.
Fenix dör, men överlever. 1 sep, 2012 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen