Breaking Dawn.
Forum > Off Topic > Breaking Dawn.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hahah, jag tycker breaking dawn var fett dålig. Inget speciellt hände med det menar jag att det hände saker men inget direkt stort eller speciellt som man får det dära ''wow''-känslan. Gillar inte alls the twilight saga, inge bra handling.. och lite konstigt tycker jag att det är att Edward älskar Bella för att han inte kan läsa hennes tankar och Bella bara ''åhh Edward''.. ah, faller för en vampyr. För han skiljer sig från mängden. Det står säkert i böckerna att det inte är så, men det är så jag uppfattat det. hahah, inte alls bra. Annars var jag twilight galen för 1 år sen & nu gillar jag inte det alls hahha.
3 dec, 2011 22:12 |
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av expelliarmus: ^ Men gullet, Erica Potter skrev ju att hon förstod varför det var femtonårsgräns!? :'> oooojjj, hhahaha!! är så trött på kvällskvisten att jag inte vet vad jag läser.... ber så mycket om ursäkt erica potter!!
3 dec, 2011 22:43 |
|
Luna 1
Elev |
Jag såg den fr länge sedan, och jag och min kompis blev inte alls skärrade av den. Men vi grät och skrattade och fangirlade över typ allt, men vi blev inte rädda för det. Eftersom det varit så stor uppståndelse om alla obehagliga scener och liknande, tänkte jag att det skulle bli obehagligt. Men jag blev inte alls rädd. Föreställde mig allting mycket värre än det var på filmduken, haha xD
Tumblr.
3 dec, 2011 23:06 |
|
accioron
Elev |
Okay, så nu har jag sett klart HELA filmen (thank you internet) och
fuck you stephenie meyer ''this is how i will remember you: pink cheeks, heartbeat'' ![]() WE COULD HAVE HAD IT ALL #jacob black is the only complete character in this fucking series #jacob black is too good for this series tags jag hittar på tumblr fuck you stephenie meyer är ledsen över ett ship i en fandom jag inte är delaktig i seems legit http://www.youtube.com/watch?v=FvzSWSP6xHI fml 3 dec, 2011 23:22 |
|
childhoodlight
Elev |
4 dec, 2011 00:07 |
|
accioron
Elev |
lol no
twilight is the worst det enda jag tycker om är jacob black tillsammans med bella helst ståendes bredvid edwards grav leende ![]() 4 dec, 2011 00:17 |
|
childhoodlight
Elev |
4 dec, 2011 00:21 |
|
Borttagen
|
4 dec, 2011 18:00 |
|
accioron
Elev |
kan ni tänka er att
Bella inser vilken patetisk person Edward är efter han lämnade henne i New Moon och så kommer han tillbaka och bara ''how could you silly little girl think that i didn't love you by saying that i didn't want you?! you're so stupid'' (som han praktiskt taget gör) och istället för att falla i hans armar så visar det sig att Bella lever ett underbart liv i Forks med sina vänner och jacob och bara ''can you move you take up my breathing space'' Tänk om Twilight hade handlat om Bella becoming a badass. ![]() 4 dec, 2011 18:16 |
|
childhoodlight
Elev |
4 dec, 2011 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen