En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Pixie: Uppskriven.Asså du skriver asbra! Vill oxå vara med.. Det är nu tre som bara är omnämnda, och åtta som inte har varit med alls, så alla får räkna med att det tar lite tid att väva in alla på ett någorlunda vettigt sett. Eller så tar det jättemycket tid... Det här kan bli kort. ---------------------------------------------- EbbaSofiaSusanna hade gått hem från mugglisträffen tidigt. Hon hade legat timtal i sängen och gråtit, och det var först nu hon hämtat sig någorlunda. Hon loggade in på mugglarportalen, och hittade ett brev från Alice.... Hej! Jag vill bara be om ursäkt för det som hände förut. Jag hade ingen aning om att ni hade något innan han bara stack. Förlåt, det är mitt fel, och ingen annan än jag ska bli beskylld för det. Jag har varit en idiot. Jag sa inget om mitt användarnamn, eftersom han betedde sig som om han visste vem jag var. Jag fattade inte alls vad som hände, förrän han kallade mig för EbbaSofiaSusanna. Trodde han visste vem jag var. Du ska veta att han antaglien fortfarande älskar dig. Det känns så. Förlåt. //Alice... Att hon äntligen fattat det, tänkte EbbaSofiaSusanna. Att hon var en idiot. Det här förändrade ingenting i EbbaSofiaSusannas ögon. Livet var hemskt. Mera? -------------------------------------- Förlåt, EbbaSofiaSusanna. Jag tycker också synd om dig, men jag försöker hitta en ny vinkling. Jag kan ju inte bara hålla på att skriva om vilken underbar liten turturduva du är. Det blir ju tråkigt i längden. 6 nov, 2011 17:48
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 6 kl. 21:12
|
|
Borttagen
|
Yaix! tycker berättelsen blir sorgligare och sorgligare...
6 nov, 2011 17:51 |
|
Borttagen
|
Jätte bra! Vill höra mer!
6 nov, 2011 18:02 |
|
Katla
Elev |
Skitbra! (Men såklart synd om EbbaSofiaSusanna)
♏︎ 6 nov, 2011 18:08 |
|
Borttagen
|
Haha, det är lugnt.. Det är bara kul, jag kan ju inte alltid vara glad :'
Super bra kapitel, annars! ♥ 6 nov, 2011 18:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, det är lugnt.. Det är bara kul, jag kan ju inte alltid vara glad :' Super bra kapitel, annars! ♥ Tycker jag också! 6 nov, 2011 18:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha, det är lugnt.. Det är bara kul, jag kan ju inte alltid vara glad :' Super bra kapitel, annars! ♥ Tycker jag också! Ja, lite synd är det faktikst om oss. 6 nov, 2011 18:11 |
|
Borttagen
|
Oj oj... Hur ska det här gå? När skriver du mer? =D
6 nov, 2011 18:30 |
|
mine
Elev |
6 nov, 2011 18:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oj oj... Hur ska det här gå? När skriver du mer? =D Snart hoppas jag 6 nov, 2011 18:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen