@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
13 aug, 2013 20:04 |
|
-Patronus-
Elev |
13 aug, 2013 20:09 |
|
Borttagen
|
-Patronus-: Gör det!=)
13 aug, 2013 20:10 |
|
-Patronus-
Elev |
13 aug, 2013 20:11 |
|
Godrica
Elev |
-Patronus- ja
13 aug, 2013 22:02 |
|
-Patronus-
Elev |
13 aug, 2013 22:18 |
|
livia9
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Mary Minstone: Det går bra! Men jag vill gärna ha pyttelite mer än 2 G per kort, alltså 2 G och 5 siklar om det går bra? Hur många vill du köpa? ^^ TildeW: Går det bra med 32 G för de 4 korten? Godrica: Det du gärna köpa! livia9: Draco för 20 G går jättebra ^^ Du kan köpa kortet lite billigare om du vill eftersom jag tycker att 20 G är lite mycket för ett silverkort! Du kan få köpa det för 16 G om du vill? cikki: Jag vill helst inte sälja så många av de korten, plus att jag helst vill ha 8 G för silverkort. Går der bra om du köper 5 Rowling och 8 Neville för 90 G? ^^ (ca 7 G per kort, lite billigare än vad jag vanligtvis säljer silverkort för ok men jag har bara 5 G just nu i alla fall så att du vet det 13 aug, 2013 22:40 |
|
TildeW
Elev |
13 aug, 2013 22:44 |
|
Godrica
Elev |
Dean Thomas 3 G? 14 aug, 2013 13:34 |
|
Borttagen
|
Har bara några kort, men är någon intresserad så är det bara att säga till!
Alla (9 kort 8 brons 1 silver) säljes för 15 g. Det går att förhandla priset om du tycker det är dyrt. Någon kan även få köpa sexualitetshalsduken om det finns någon som vill ha den! Säljer den för ca 15-20 g. Det priset går också att förhandla. Dunderklubban säljes också för 20 g. Det priset går att förhandla smått. =) 14 aug, 2013 13:36 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen