@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag tappade ost i mitt te. Igen.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 mar, 2014 20:26 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Grattis LauraTree på födelsedagen! Det firar vi med muffins ![]() ![]() ![]() ![]() HUGG IN!! ÅH TAAACK!!! ![]() ![]() Verkligen jättetack!! och muuums vad gott och guud vilka fina kakor!! Muuuums!! Grattis på 17 1/2 årsdagen!! 17 mar, 2014 20:32 |
|
Fellrendión
Elev |
Luna Chang:
Det beror på, oftast kommer snön från november till februari, men i vissa fall kommer snön vara in i mars. Men i år och i slutet av 2013 fick vi snö i december två gånger men sen försvann snön och kom tillbaka i januari. Ursäkta oss för att vi inte har snö lika länge som ni har men det är ändå jobbigt när man tror att vintern är över och så bara den kommer tillbaka. Jag håller med om att det är hemskt att ha vinter så länge som ni har men jag som i hela mitt liv bott härnere och är van vid att ha det såhär tycker att det är lika jobbigt som ni tycker att det är för er. Men jag förstår dig ändå, det måste vara jättejobbigt att ha friluftsdag mitt i vintern och jag är glad att jag slipper det. (Fast när det kommer till skidor så är det helt platt här så min skola hade ändå inte kunnat). P.S Min mening var inte heller att vara bitchig. ___ Haha... tjejen med "trumpeten" på Talang...
17 mar, 2014 20:34
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-17 kl. 20:40
|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Luna Chang: Det beror på, oftast kommer snön från november till februari, men i vissa fall kommer snön vara in i mars. Men i år och i slutet av 2013 fick vi snö i december två gånger men sen försvann snön och kom tillbaka i januari. Ursäkta oss för att vi inte har snö lika länge som ni har men det är ändå jobbigt när man tror att vintern är över och så bara den kommer tillbaka. Jag håller med om att det är hemskt att ha vinter så länge som ni har men jag som i hela mitt liv bott härnere och är van vid att ha det såhär tycker att det är lika jobbigt som ni tycker att det är för er. Men jag förstår dig ändå, det måste vara jättejobbigt att ha friluftsdag mitt i vintern och jag är glad att jag slipper det. (Fast när det kommer till skidor så är det helt platt här så min skola hade ändå inte kunnat). P.S Min mening var inte heller att vara bitchig. Jag förstår, men samtidigt inte. Jag förstår att folk vill ha mer snö då det är så men jag vet inte hur det är, det är inte så jag har det. Jag förstår att det är jobbigt för er då det är så men jag kan byta så vi får så ett år så kan ni få våran snömängd. 16 år i all denna snö gör en less. Hej 17 mar, 2014 20:40 |
|
Hermione. Granger
Elev |
17 mar, 2014 20:42 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Grattis LauraTree på födelsedagen! Det firar vi med muffins ![]() ![]() ![]() ![]() HUGG IN!! ÅH TAAACK!!! ![]() ![]() Verkligen jättetack!! och muuums vad gott och guud vilka fina kakor!! Muuuums!! Grattis på 17 1/2 årsdagen!! haha, varsågod och tack själv! konstaterade idag att nu har jag gått från att vara 17 ända tills idag, nu vänder jag om och går mot 18! Min klass konstaterade därmed att jag är klassens bebis eftersom alla andra är 18 eller fyller inom 2 månader, men de e bara lite humor o de stör inte mej att jag fyller s sent för jag har inte bråttom att fylla 18 17 mar, 2014 20:45 |
|
Solkatten
Elev |
Luna Chang: Ni får i alla fall snö. Vi får knappt aldrig någon. Den brukar i så fall komma i slutet av december, januari och bara stanna typ någon vecka/en månad eller något och då är det ändå inte många cm. Och jag älskar snö.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2014 20:54 |
|
Kola
Elev |
Måste stänga av datorn, dumma läxa :c Kintsugi: Ost? Hur? xD that's all I got to say 17 mar, 2014 20:56
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-17 kl. 20:57
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ska vi byta?Luna Chang: Ni får i alla fall snö. Vi får knappt aldrig någon. Den brukar i så fall komma i slutet av december, januari och bara stanna typ någon vecka/en månad eller något och då är det ändå inte många cm. Och jag älskar snö. 17 mar, 2014 20:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ska vi byta? Luna Chang: Ni får i alla fall snö. Vi får knappt aldrig någon. Den brukar i så fall komma i slutet av december, januari och bara stanna typ någon vecka/en månad eller något och då är det ändå inte många cm. Och jag älskar snö. Inte just nu kanske. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2014 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen