@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gwa det hände mig igår xD #€% Jag svalde tuggummit. 17 mar, 2014 19:27 |
|
EmahS
Elev |
Vi fick 40 st 15:åriga japanska flickor till vår skola idag.
Det är lite för mycket folk. Och alla ser typ likadana ut på håll, de är exakt lika långa, alla se hästsvans och lugg, och converse på fötterna.
17 mar, 2014 19:34 |
|
Solkatten
Elev |
Jag brukar svälja tuggummin om jag inte har någon papperskorg i närheten eller om jag är för lat för att gå dit. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2014 19:40 |
|
cikki
Elev |
Haha XD
17 mar, 2014 19:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Vi fick 40 st 15:åriga japanska flickor till vår skola idag. Det är lite för mycket folk. Och alla ser typ likadana ut på håll, de är exakt lika långa, alla se hästsvans och lugg, och converse på fötterna. Minns när en skolklass från Kina besökte vår skola. Alla såg likadana ut. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2014 19:44 |
|
Borttagen
|
Selleri + Morötter + Grön te + Workouts = Never Gonna Happen... >.<
17 mar, 2014 19:56 |
|
Borttagen
|
Är så jävla sugen på en tatuering till men min partner hatar tatueringar så det skulle bli kaos och styckmord om jag skaffade fler.
17 mar, 2014 19:59 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av cikki: Skrivet av Luna Chang: Förlåt, men man känner att JA DET ÄR SOMMAR och så blir man bara lurad. Det är inte så himla kul.. Skrivet av Borttagen: Skrivet av cikki: GAHHHH I en vecka var det vår. All snö smälte, det blev över tio plusgrader och man kunde gå med gympaskor och utan jacka utomhus. Så vaknar man till snö och man blir så... ledsen. Samma här, hatar att vakna på morgonen i vanliga fall också. Men nu blev det blev bara värre ;_; Excuse me MEN ni har ingen större rätt att klaga. Vi har fortfarande snö överallt nästan. Plogkarmar på en meter för att dom skottat bort allt från vägarna som ipc är det enda som inte är täckst i snö. Vi har haft snö sen Oktober. Vi kommer att ha det en bra bit in i maj också s¨SNÄLLA sluta klaga på att ni har fått lite snö. And I'm sorry for being bitchy men jag är less snö. Ta mig någonstans utan snö. Ta mig dit ni är för ni kan iallafall bli av med den snö ni har innan april. Det är seriöst omöjligt här för det är så mycket snö. Alltså jag förstår. Jag gör det. Men jag är på riktigt dåligt humör idag och om jag hade varit i eran sits så hade jag varit överlycklig för den mängd snö ni har. Jag vet att jag lät ganska elak och jag kännde det även då jag skrev men jag är less på folk som klagar på fem centimeter snö i Mars. En vanlig vinter har vi 1½ meter snö nu. Ni har också rätt att klaga visst, men jag är på dåligt humör idag och ja.. Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Luna Chang: Excuse me MEN ni har ingen större rätt att klaga. Vi har fortfarande snö överallt nästan. Plogkarmar på en meter för att dom skottat bort allt från vägarna som ipc är det enda som inte är täckst i snö. Vi har haft snö sen Oktober. Vi kommer att ha det en bra bit in i maj också s¨SNÄLLA sluta klaga på att ni har fått lite snö. And I'm sorry for being bitchy men jag är less snö. Ta mig någonstans utan snö. Ta mig dit ni är för ni kan iallafall bli av med den snö ni har innan april. Det är seriöst omöjligt här för det är så mycket snö. De får väl ändå klaga? Även om ni som bor mer norrut där det oftast brukar vara kallare och det längre så kan vi ändå vara emot snö snö härnere. Sen är det heller inte så kul med att man nästan får sommar och kylan kommer tillbaka... Jag menade inte att låta elak, men jag förstår dem då jag kanske kommer få tillbaka snön här jag bor. Det är var inte min mening att låta arg och bitchig och allt vad folk nu kan tycka men ja. Hur lång vinter har ni? Alltså räknat från när ni får snö tills den far. Har ni kvar eran snö till i Maj? Kommer den i Oktober? Jag är så less. Och förlåt. Men jag har det jobbigt med snö just idag. Vi har friluftsdag imorgon som jag verkligen inte vill fara på. Hade vi inte haft snö så hade det inte blivit av för vi ska och åka skidor. SKIDOR. Jag HATAR att åka skidor och jag kommer mest troligt sitta i en snödribva hela dagen och vara allmänt sur för att jag for. Alltså förlåt om jag låter sur men ja.. Försök se det från mitt perspektiv. Snö mer än halva året och sen kommer det folk och klagar på att snön har kommit tillbaka efter att ha varit borta några dagar i Mars. MARS. Det är då det brukar vara som bäst skoterföre och uteväder här. Hej 17 mar, 2014 20:09 |
|
Hermione. Granger
Elev |
17 mar, 2014 20:13 |
|
Borttagen
|
Borde egentligen plugga men orkar inte.
Så trött och vill bara sova, och inte behöva gå till skolan imorgon. 17 mar, 2014 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen