@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Egentligen behöver man ju inte mata drakarna... jag insåg just att jag haft Smaug och Nidhögg i snart ett år... 0.0
Det är bara om man klickar på dem som dem försvinner... så de lever typ fortfarande.
17 mar, 2014 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Qlql: Känns inte så :cccccccSkrivet av Borttagen: Tycker att det är otroligt jobbigt att jag inte kan vara sisådär 15 år. Wä D: Du blir både 15 och 20 snart nog. Tips: Passa på att njuta av att vara 11. Finns massor av grejer du kan göra nu som du aldrig kommer kunna göra sen. Jag saknar den tiden. 11 minns jag som en bra ålder (ok kanske gnäller lite väl mycket om min ålder men seriöst 17 mar, 2014 18:53 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHAH! Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Haha åh herre gud :' Skrivet av yerAwizardThea: Många unga damer gör så, antar jag. Skrivet av Borttagen: What?o.o Vem tusan gör det? VARFÖR tar alla bilder på deras hals och neråt och kallar det selfie??????? YOUR FACE, DUDE, YOUR FACE!!!!! VÄÄÄNTA NU. WTF. MIN AVATAR ÄR JU SÅ?! O.O
17 mar, 2014 18:53 |
|
Qlql
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Qlql: Känns inte så :cccccccSkrivet av Borttagen: Tycker att det är otroligt jobbigt att jag inte kan vara sisådär 15 år. Wä D: Du blir både 15 och 20 snart nog. Tips: Passa på att njuta av att vara 11. Finns massor av grejer du kan göra nu som du aldrig kommer kunna göra sen. Jag saknar den tiden. 11 minns jag som en bra ålder (ok kanske gnäller lite väl mycket om min ålder men seriöst Kämpa på. Försök leva här och nu Lätt för mig att säga jag vet. Men tänk på: snart är du 40 och börjar känna dig äldre och äldre... Barndomen är inte så dum. Tonåren, som du har framför dig, är rätt jobbiga för många däremot. 17 mar, 2014 18:57 |
|
Kim Potter
Elev |
17 mar, 2014 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Qlql: Fast just nu vill jag gå på konvent och konserter. Men det är jag för ung för. </3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Qlql: Känns inte så :cccccccSkrivet av Borttagen: Tycker att det är otroligt jobbigt att jag inte kan vara sisådär 15 år. Wä D: Du blir både 15 och 20 snart nog. Tips: Passa på att njuta av att vara 11. Finns massor av grejer du kan göra nu som du aldrig kommer kunna göra sen. Jag saknar den tiden. 11 minns jag som en bra ålder (ok kanske gnäller lite väl mycket om min ålder men seriöst Kämpa på. Försök leva här och nu Lätt för mig att säga jag vet. Men tänk på: snart är du 40 och börjar känna dig äldre och äldre... Barndomen är inte så dum. Tonåren, som du har framför dig, är rätt jobbiga för många däremot. 17 mar, 2014 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Qlql: Fast just nu vill jag gå på konvent och konserter. Men det är jag för ung för. </3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Qlql: Känns inte så :cccccccSkrivet av Borttagen: Tycker att det är otroligt jobbigt att jag inte kan vara sisådär 15 år. Wä D: Du blir både 15 och 20 snart nog. Tips: Passa på att njuta av att vara 11. Finns massor av grejer du kan göra nu som du aldrig kommer kunna göra sen. Jag saknar den tiden. 11 minns jag som en bra ålder (ok kanske gnäller lite väl mycket om min ålder men seriöst Kämpa på. Försök leva här och nu Lätt för mig att säga jag vet. Men tänk på: snart är du 40 och börjar känna dig äldre och äldre... Barndomen är inte så dum. Tonåren, som du har framför dig, är rätt jobbiga för många däremot. Det kommer du kunna, finns ju för- och nackdelar med alla åldrar. Jag saknar att vara barn, att vara ute och leka, inte ha några direkta ansvar eller krav. Nej, jag vill tillbaka! Men som sagt, finns ju nackdelar också. Biofilmer, konserter, konvent, ja allt sånt. 17 mar, 2014 19:00 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Qlql: Fast just nu vill jag gå på konvent och konserter. Men det är jag för ung för. </3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Qlql: Känns inte så :cccccccSkrivet av Borttagen: Tycker att det är otroligt jobbigt att jag inte kan vara sisådär 15 år. Wä D: Du blir både 15 och 20 snart nog. Tips: Passa på att njuta av att vara 11. Finns massor av grejer du kan göra nu som du aldrig kommer kunna göra sen. Jag saknar den tiden. 11 minns jag som en bra ålder (ok kanske gnäller lite väl mycket om min ålder men seriöst Kämpa på. Försök leva här och nu Lätt för mig att säga jag vet. Men tänk på: snart är du 40 och börjar känna dig äldre och äldre... Barndomen är inte så dum. Tonåren, som du har framför dig, är rätt jobbiga för många däremot. Det kommer du kunna, finns ju för- och nackdelar med alla åldrar. Jag saknar att vara barn, att vara ute och leka, inte ha några direkta ansvar eller krav. Nej, jag vill tillbaka! Men som sagt, finns ju nackdelar också. Biofilmer, konserter, konvent, ja allt sånt. Det är som man brukar säga, barndomen är en sjö medan vuxenlivet är ett helt hav
17 mar, 2014 19:03 |
|
Qlql
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Qlql: Fast just nu vill jag gå på konvent och konserter. Men det är jag för ung för. </3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Qlql: Känns inte så :cccccccSkrivet av Borttagen: Tycker att det är otroligt jobbigt att jag inte kan vara sisådär 15 år. Wä D: Du blir både 15 och 20 snart nog. Tips: Passa på att njuta av att vara 11. Finns massor av grejer du kan göra nu som du aldrig kommer kunna göra sen. Jag saknar den tiden. 11 minns jag som en bra ålder (ok kanske gnäller lite väl mycket om min ålder men seriöst Kämpa på. Försök leva här och nu Lätt för mig att säga jag vet. Men tänk på: snart är du 40 och börjar känna dig äldre och äldre... Barndomen är inte så dum. Tonåren, som du har framför dig, är rätt jobbiga för många däremot. Det kommer du kunna, finns ju för- och nackdelar med alla åldrar. Jag saknar att vara barn, att vara ute och leka, inte ha några direkta ansvar eller krav. Nej, jag vill tillbaka! Men som sagt, finns ju nackdelar också. Biofilmer, konserter, konvent, ja allt sånt. Jo precis som hezzactually säger. Allt har sina för- och nackdelar. Vore jag du så skulle jag verkligen njuta till 100 % av att vara 11, precis som jag försöker göra allt jag kan av mitt liv just nu också när jag passerat tonåren. Carpe diem, fånga dagen. Men det finns väl vissa grejer du kan göra? Ganska många vill jag påstå. Det händer ju om inte annat en hel del HP-grejer 17 mar, 2014 19:06 |
|
Borttagen
|
#€% Jag svalde tuggummit.
17 mar, 2014 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen