@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tycker att det är otroligt jobbigt att jag inte kan vara sisådär 15 år. Wä D:
17 mar, 2014 17:45 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av cikki: GAHHHH I en vecka var det vår. All snö smälte, det blev över tio plusgrader och man kunde gå med gympaskor och utan jacka utomhus. Så vaknar man till snö och man blir så... ledsen. Samma här, hatar att vakna på morgonen i vanliga fall också. Men nu blev det blev bara värre ;_; Excuse me MEN ni har ingen större rätt att klaga. Vi har fortfarande snö överallt nästan. Plogkarmar på en meter för att dom skottat bort allt från vägarna som ipc är det enda som inte är täckst i snö. Vi har haft snö sen Oktober. Vi kommer att ha det en bra bit in i maj också s¨SNÄLLA sluta klaga på att ni har fått lite snö. And I'm sorry for being bitchy men jag är less snö. Ta mig någonstans utan snö. Ta mig dit ni är för ni kan iallafall bli av med den snö ni har innan april. Det är seriöst omöjligt här för det är så mycket snö. Hej 17 mar, 2014 17:47 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tycker att det är otroligt jobbigt att jag inte kan vara sisådär 15 år. Wä D: Alltså, ehm, måste få detta sagt... Har alltid trott att du är en 00:a, och en ovanligt klok sådan. Såg dock nyligen på din profil att du måste vara än yngre än så???! 17 mar, 2014 18:00 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Förlåt, men man känner att JA DET ÄR SOMMAR och så blir man bara lurad. Det är inte så himla kul.. Skrivet av Borttagen: Skrivet av cikki: GAHHHH I en vecka var det vår. All snö smälte, det blev över tio plusgrader och man kunde gå med gympaskor och utan jacka utomhus. Så vaknar man till snö och man blir så... ledsen. Samma här, hatar att vakna på morgonen i vanliga fall också. Men nu blev det blev bara värre ;_; Excuse me MEN ni har ingen större rätt att klaga. Vi har fortfarande snö överallt nästan. Plogkarmar på en meter för att dom skottat bort allt från vägarna som ipc är det enda som inte är täckst i snö. Vi har haft snö sen Oktober. Vi kommer att ha det en bra bit in i maj också s¨SNÄLLA sluta klaga på att ni har fått lite snö. And I'm sorry for being bitchy men jag är less snö. Ta mig någonstans utan snö. Ta mig dit ni är för ni kan iallafall bli av med den snö ni har innan april. Det är seriöst omöjligt här för det är så mycket snö. 17 mar, 2014 18:01 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Excuse me MEN ni har ingen större rätt att klaga. Vi har fortfarande snö överallt nästan. Plogkarmar på en meter för att dom skottat bort allt från vägarna som ipc är det enda som inte är täckst i snö. Vi har haft snö sen Oktober. Vi kommer att ha det en bra bit in i maj också s¨SNÄLLA sluta klaga på att ni har fått lite snö. And I'm sorry for being bitchy men jag är less snö. Ta mig någonstans utan snö. Ta mig dit ni är för ni kan iallafall bli av med den snö ni har innan april. Det är seriöst omöjligt här för det är så mycket snö. De får väl ändå klaga? Även om ni som bor mer norrut där det oftast brukar vara kallare och det längre så kan vi ändå vara emot snö snö härnere. Sen är det heller inte så kul med att man nästan får sommar och kylan kommer tillbaka... Jag menade inte att låta elak, men jag förstår dem då jag kanske kommer få tillbaka snön här jag bor.
17 mar, 2014 18:06 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 mar, 2014 18:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: Det tar jag som en komplimang, haha =) Nej, jag är 02:a, tyvärr :cSkrivet av Borttagen: Tycker att det är otroligt jobbigt att jag inte kan vara sisådär 15 år. Wä D: Alltså, ehm, måste få detta sagt... Har alltid trott att du är en 00:a, och en ovanligt klok sådan. Såg dock nyligen på din profil att du måste vara än yngre än så???! 17 mar, 2014 18:20 |
|
cikki
Elev |
17 mar, 2014 18:22 |
|
Ginny_Power
Elev |
17 mar, 2014 18:26 |
|
Borttagen
|
Alltså... ♥♥♥♥♥
17 mar, 2014 18:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen