vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
Lyssnar på en sång som jag inte förstår ett ord av (tror den är på franska eller något sådant...) och funderar på att starta någon film... Hade velat ha maraton med Harry Potter-filmerna pga att min mamma påstår att hon inte har sett dem (även fast hon har det...), men vi har inte ettan på varken dvd eller vhs (men vi har alla andra... konstigt nog...), så den idén gick ju åt helvetets fel. Så det får bli någon annan film.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 24 dec, 2012 13:58 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Spelar hänga harry.
24 dec, 2012 13:58 |
|
Ginny00
Elev |
Sitter i soffan och tråkar..
24 dec, 2012 14:21 |
|
Borttagen
|
Sitter i bilen.
24 dec, 2012 14:24 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
24 dec, 2012 14:25 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Äter julgodis
24 dec, 2012 17:01 |
|
Little J
Elev |
24 dec, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
Har astråkigt
24 dec, 2012 17:02 |
|
ikka
Elev |
24 dec, 2012 17:12 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Ska gå och julmysa med familjen
24 dec, 2012 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen