@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag funderade på ett matte problem, när jag insåg detta: den enda skillnaden mellan en fluga och en sten är flugor har vingar, stenar är döda
17 mar, 2014 15:49 |
|
Borttagen
|
Madde är också en Foooer, wihi ♥ Har ägnat dagen åt att bli förhörd på vem jag tycker är snyggast, vem jag tycker bäst om, vilken låt jag tycker är bäst osv.
Sedan så har vi upprepat "Men Andrea, hur ska det va?" "Amen fint ska det va!" och ingen förutom vi fattar någonting ♥♥♥♥ (Alltså. Felix. Kärlek.) 17 mar, 2014 16:43 |
|
cikki
Elev |
GAHHHH
I en vecka var det vår. All snö smälte, det blev över tio plusgrader och man kunde gå med gympaskor och utan jacka utomhus. Så vaknar man till snö och man blir så... ledsen. 17 mar, 2014 16:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: GAHHHH I en vecka var det vår. All snö smälte, det blev över tio plusgrader och man kunde gå med gympaskor och utan jacka utomhus. Så vaknar man till snö och man blir så... ledsen. Samma här, hatar att vakna på morgonen i vanliga fall också. Men nu blev det blev bara värre ;_; 17 mar, 2014 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jag är väl den enda på mugglis utan radio... men jag anser inte att det är något viktigt för mig. Not the only one Min har gått sönder tillsammans med Tv:en…♥ Oj! Är din tv forfarande sönder? :O Haha, ja xD Pappa köpte typ två grejer så det skulel funka, men inget har funkat så jag antar han har gett upp xP ♥ 17 mar, 2014 16:57 |
|
Ginny00
Elev |
Behöver alltså även lära mig att skriva MINDRE.
Orkar inte mig själv. 17 mar, 2014 17:30 |
|
cikki
Elev |
Huvudvärk är inte bra när man har franskaglosor.
17 mar, 2014 17:36 |
|
Winny Geasley
Elev |
Aw, vet hur det känns, har samma problem xc...
17 mar, 2014 17:36 |
|
Syrup
Elev |
Hmm... min lillebror på tre år kom instörtande i rummet nu när jag ser på Battle Royale... kanske inte bästa filmen att se på som treåring xD Och han vägrar gå ut!
Edit: Nu har istället min lillasyrra smitit in hit och leker O_O Can't they just leave so I can watch my movie? xD
17 mar, 2014 17:37
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-17 kl. 17:53
|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Aw, vet hur det känns, har samma problem xc... Yeah. Förra provet fick jag klagomål på att jag glömde en sak, det här provet får jag klagomål på att jag skriver överdrivet mycket. Ursäkta för att jag fungerar som jag gör..? 17 mar, 2014 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen