@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Saga Lovegood
Elev |
Ska ha No... Booooring!
»I solemnly swear that I am up to no good« 17 mar, 2014 09:23 |
|
yerAwizardThea
Elev |
17 mar, 2014 09:24 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Majaluna: Låter skönt, men jag slutar som tur är snart Skrivet av Cara Riddle: Sitter på lektion, haha jag orkar verkligen inte -.- Jag har rast ![]()
17 mar, 2014 09:29 |
|
Frivolt
Elev |
Jag ska gå till skolan om 10 minter och jag har inte ens ätit upp min frukost än D: Har inte alls haft en timme på mig heller.... x)
17 mar, 2014 09:32 |
|
Afturelding
Elev |
Vill någon spela Cards against humanity med mig?
http://www.playinperson.com/cardtrocity/05aebe535d3f7867c4f4bbe15f5d35d5 ![]() ![]()
17 mar, 2014 11:35 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Afturelding: Vad är det?o.oVill någon spela Cards against humanity med mig? http://www.playinperson.com/cardtrocity/05aebe535d3f7867c4f4bbe15f5d35d5
17 mar, 2014 11:48 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Afturelding: Vad är det?o.oVill någon spela Cards against humanity med mig? http://www.playinperson.com/cardtrocity/05aebe535d3f7867c4f4bbe15f5d35d5 Ett kortspel. Man får ett kort med en text som saknar ett eller flera ord, som man ska fylla i med de ord man har på sina egna kort. I varje rond finns det en domare som avgör vem som har gett det bästa svaret, och den personen får då ett poäng ![]() ![]()
17 mar, 2014 11:54 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Afturelding: Åhh det låter kul!^^Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Afturelding: Vad är det?o.oVill någon spela Cards against humanity med mig? http://www.playinperson.com/cardtrocity/05aebe535d3f7867c4f4bbe15f5d35d5 Ett kortspel. Man får ett kort med en text som saknar ett eller flera ord, som man ska fylla i med de ord man har på sina egna kort. I varje rond finns det en domare som avgör vem som har gett det bästa svaret, och den personen får då ett poäng
17 mar, 2014 12:01 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kommer troligtvis att få en systemkamera när jag fyller år (nästa månad)!
Afturelding: Jag vill. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2014 12:11 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag kommer troligtvis att få en systemkamera när jag fyller år (nästa månad)! Afturelding: Jag vill. Yaay ![]() ![]()
17 mar, 2014 12:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen