@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Fenixx: Min familj kallar honom Jahaja xD Hahahahahha den var också bra XD
16 mar, 2014 20:23 |
|
stellaa
Elev |
o
m g såhär tråkigt har jag nog aldrig haft ingen av mina vänner är sociala, har INGET att göra på internet, det går INGENTING på tv plus att jag missade två program jag skulle se. allt är städat, allt är klart för imorgon, och det är för tidigt för att sova. all min musik är sönderlyssnad alltså maigad vill försvinna <///3 ![]() 16 mar, 2014 20:25 |
|
Caty Delacour
Elev |
Skrivet av stellaa: kännr som du, inget är städat dock...o m g såhär tråkigt har jag nog aldrig haft ingen av mina vänner är sociala, har INGET att göra på internet, det går INGENTING på tv plus att jag missade två program jag skulle se. allt är städat, allt är klart för imorgon, och det är för tidigt för att sova. all min musik är sönderlyssnad alltså maigad vill försvinna <///3
16 mar, 2014 20:28 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Majaluna: Skrivet av Fenixx: Min familj kallar honom Jahaja xD Hahahahahha den var också bra XD Min familj kallar honom Yoholo för att någon hade stavat hans namn fel på någon multimediasida xD Hej 16 mar, 2014 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av stellaa: o m g såhär tråkigt har jag nog aldrig haft ingen av mina vänner är sociala, har INGET att göra på internet, det går INGENTING på tv plus att jag missade två program jag skulle se. allt är städat, allt är klart för imorgon, och det är för tidigt för att sova. all min musik är sönderlyssnad alltså maigad vill försvinna <///3 Kan du inte kolla på svtplay då? ヽ(*・ω・)ノ 16 mar, 2014 20:38 |
|
Ginny00
Elev |
Jag börjar ändå känna att det här provet KANSKE kan gå rätt okej imorgon. Nervös som tusan dock.
16 mar, 2014 20:40 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Vi kör en sån där honest hour.
Ni får fråga vad ni vill i en timma (via ugglor då xD) och jag måste svara ärligt ^^
16 mar, 2014 20:45 |
|
Hedwig96
Elev |
"åh, vad jag önskar att Sean banan skulle bo i Finland"
- Min lillebror Jag bara ööh, okej 16 mar, 2014 20:47 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av stellaa: o m g såhär tråkigt har jag nog aldrig haft ingen av mina vänner är sociala, har INGET att göra på internet, det går INGENTING på tv plus att jag missade två program jag skulle se. allt är städat, allt är klart för imorgon, och det är för tidigt för att sova. all min musik är sönderlyssnad alltså maigad vill försvinna <///3 Kan du inte kolla på svtplay då? ヽ(*・ω・)ノ Nae men kan nog kolla på en annan hemsida, men då måste jag vänta några dagar ;_; ![]() 16 mar, 2014 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av stellaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av stellaa: o m g såhär tråkigt har jag nog aldrig haft ingen av mina vänner är sociala, har INGET att göra på internet, det går INGENTING på tv plus att jag missade två program jag skulle se. allt är städat, allt är klart för imorgon, och det är för tidigt för att sova. all min musik är sönderlyssnad alltså maigad vill försvinna <///3 Kan du inte kolla på svtplay då? ヽ(*・ω・)ノ Nae men kan nog kolla på en annan hemsida, men då måste jag vänta några dagar ;_; Oh no ;_; 16 mar, 2014 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen