@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har beställt Off the Grid och ska få den signerad och jag är sjukt överlycklig.
Ska få NIO autografer. Fyra med Off the Grid (av The Fooo) en med Together We Stand Alone (av YOHIO) och fyra med en Inglorious t-shirt (av Kerbera) Har bara YOHIOs autograf sedan tidigare (åtta... tror jag) 16 mar, 2014 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag är väl den enda på mugglis utan radio... men jag anser inte att det är något viktigt för mig. Not the only one Min har gått sönder tillsammans med Tv:en…♥ 16 mar, 2014 19:49 |
|
Majaluna
Elev |
16 mar, 2014 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majaluna: Vi kan uggla Typ alla mina vänner är online men ingen vill uggla...:c 16 mar, 2014 20:00 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Vi kan uggla Typ alla mina vänner är online men ingen vill uggla...:c Jaooooo uggla miig!
16 mar, 2014 20:01 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jag är väl den enda på mugglis utan radio... men jag anser inte att det är något viktigt för mig. Not the only one Min har gått sönder tillsammans med Tv:en…♥ Oj! Är din tv forfarande sönder? :O
16 mar, 2014 20:01 |
|
Borttagen
|
Jag förstår inte varför människor väldigt ofta frågar mig om vägbeskrivningar? Är ursel på att svara på frågor under "press" och då jag inte hinner fundera slänger jag ofta ur mig dumma eller helt irrelevanta saker. En man stannade för en stund sedan frågade om vägen och som vanligt får jag smått panik och försöker beskriva vägen på bästa sätt. Han kör vidare och några minuter senare inser jag att jag blandat ihop två orter så han sitter och åker åt helt fel håll. Känner mig något dålig. Vad han kommer svära åt mig då han insett hur fel han kört.
16 mar, 2014 20:12 |
|
Borttagen
|
Hela den här dagen sög. Helt åt helvete.
Inte sugen på morgondagen heller för den delen, för den lär inte bli så mycket bättre... 16 mar, 2014 20:15 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vadådå?:cHela den här dagen sög. Helt åt helvete. Inte sugen på morgondagen heller för den delen, för den lär inte bli så mycket bättre...
16 mar, 2014 20:19 |
|
Fenixx
Elev |
16 mar, 2014 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen