vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vendela
Elev |
JAHHHHHHHHHHa
SKa testa mitt sista försök nu då... Böcker. Böcker. Böcker! 23 dec, 2012 14:00 |
|
NEWBORN
Elev |
23 dec, 2012 14:06 |
|
Vendela
Elev |
Sitter och äter macka och stekt ägg till lunch...
Måste bara säga att NEWBORN , jag älskar din signaturbild (Om man nu säger så :3) Böcker. Böcker. Böcker! 23 dec, 2012 14:19 |
|
Puffsy
Elev |
23 dec, 2012 14:34 |
|
Vendela
Elev |
Just nu springer jag runt på mugglis och uträttar ärenden... HAHA kul var det
Böcker. Böcker. Böcker! 23 dec, 2012 14:35 |
|
NEWBORN
Elev |
Skrivet av Vendela: Sitter och äter macka och stekt ägg till lunch... Måste bara säga att NEWBORN , jag älskar din signaturbild (Om man nu säger så :3) Åh vad gullig du är! Det är ett citat från A Dance with Dragons. En bok ur serien A Song of Ice and Fire, även känd som Game of Thrones. Här har du fler citat från serien om du är intresserad ^^ http://halfprincesshalfgoddess.tumblr.com/post/29044124807
23 dec, 2012 15:40 |
|
Borttagen
|
Pratar med min lillasyster.
23 dec, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
Lsyynar på MC Hammer
23 dec, 2012 15:53 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Kliar mig.
24 dec, 2012 13:48 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
24 dec, 2012 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen