@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Jag har försökt måla naglarna i en timme. Det slutade så illa att jag tog bort det igen.
16 mar, 2014 11:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Så här skriver Radio X3M om Sveriges bidrag till eurovisionen i år. Det låter så vackert
Förra året var det Robin Stjernberg med You. En helt omöjlig låt att sjunga med till. Och inte gjorde svenskarna det lättare för oss i år heller. I år var det Sanna Nielsen med Undo som var den lyckliga vinnaren. Men vi i publiken är mindre lyckliga. Fin låt, men hur tusan har hon tänkt att NÅGON ska kunna sjunga med? Vi försökte oss på låten här på X3M. Jag skulle säga att ungefär 25 procent av tonerna träffade rätt. Förlåt mig, alla kolleger. Förlåt mig, alla lyssnare. 16 mar, 2014 12:07 |
|
Fellrendión
Elev |
LÄNGTAR TILL PÅSK....ADJKSALFJALKSJDMLSAKDMAKLSD.... då ska kanske en viss person komma hem till oss!
16 mar, 2014 12:16 |
|
Frivolt
Elev |
Nån som vet hur man ska göra för att kunna lägga ut videos på instagram? Det funkar inte för mig
16 mar, 2014 12:28 |
|
Borttagen
|
Jag är jättepeppad på Camp NaNoWriMo. Men jag vet att jag kommer att vilja ge upp två-tre veckor in i april. Fast ska vara med ändå.
(någon här som ska vara med? 16 mar, 2014 12:48 |
|
Rowena
Elev |
Jag är tröööött.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 16 mar, 2014 13:03 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är jättepeppad på Camp NaNoWriMo. Men jag vet att jag kommer att vilja ge upp två-tre veckor in i april. Fast ska vara med ändå. (någon här som ska vara med? Är inte det i november? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2014 13:30 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är jättepeppad på Camp NaNoWriMo. Men jag vet att jag kommer att vilja ge upp två-tre veckor in i april. Fast ska vara med ändå. (någon här som ska vara med? Kan du berätta mer om det?
16 mar, 2014 13:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione. Granger: Skrivet av Borttagen: Visste vad? :o Emma Thompson är gift med Greg Wise ^^ Jag trodde att Snape och Trewlaney va gifta på redig, med det visade sig att dom va gifta i en film typ xD Ah, på så vis! 16 mar, 2014 13:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: NaNoWriMo är i november, Camp NaNoWriMo är i april Skrivet av Borttagen: Jag är jättepeppad på Camp NaNoWriMo. Men jag vet att jag kommer att vilja ge upp två-tre veckor in i april. Fast ska vara med ändå. (någon här som ska vara med? Är inte det i november? Skrivet av Fellrendión: Det är väl i princip samma sak som NaNoWriMo, men den här gången så blir man indelade i "stugor" och så är det 11 (?) andra personer i samma "stuga" som man får prata med, peppa och ge tips osv. ^^Skrivet av Borttagen: Jag är jättepeppad på Camp NaNoWriMo. Men jag vet att jag kommer att vilja ge upp två-tre veckor in i april. Fast ska vara med ändå. (någon här som ska vara med? Kan du berätta mer om det? (är inte helt säker, är första gången jag är med) http://campnanowrimo.org/ C: 16 mar, 2014 13:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen