@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
alltså ostbågar är så asdfghjkl gott ♥33
och SPECIELLT nu när jag typ börjar tröttna på godis & chips pga ätit för mycket ostbågar är mina räddare i nöden ♥3 ![]() 15 mar, 2014 20:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Qlql va, hur menar du?
Alltså den här kanalen heter Yle fem, och på dagarna är det den vanliga kanalen mellan kl. 11-21 tror jag. Sen ändrar det till SVT world (på natten) o då kommer det svenska program som t.ex melodifestivalen de senaste veckorna. Så ibland har jag sett att det kommer bolibompa kl. 2 på natten, många barn som sitter uppe då liksom. De andra kanalerna vi har är finska! Förut fanns det en svensk kanal och en annan finlandssvensk kanal som hette FST5 15 mar, 2014 20:54 |
|
Prutt
Elev |
Ska sova nu, häjråååå. :3
15 mar, 2014 21:09 |
|
Hedwig96
Elev |
15 mar, 2014 21:09 |
|
Qlql
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Qlql va, hur menar du? Alltså den här kanalen heter Yle fem, och på dagarna är det den vanliga kanalen mellan kl. 11-21 tror jag. Sen ändrar det till SVT world (på natten) o då kommer det svenska program som t.ex melodifestivalen de senaste veckorna. Så ibland har jag sett att det kommer bolibompa kl. 2 på natten, många barn som sitter uppe då liksom. De andra kanalerna vi har är finska! Förut fanns det en svensk kanal och en annan finlandssvensk kanal som hette FST5 Jo, det var väl bättre med en ordentlig svensk kanal och en ordentlig finlandssvensk, inte sant? SVT world är ju sådär... 15 mar, 2014 21:18 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Qlql: Skrivet av Hedwig96: Qlql va, hur menar du? Alltså den här kanalen heter Yle fem, och på dagarna är det den vanliga kanalen mellan kl. 11-21 tror jag. Sen ändrar det till SVT world (på natten) o då kommer det svenska program som t.ex melodifestivalen de senaste veckorna. Så ibland har jag sett att det kommer bolibompa kl. 2 på natten, många barn som sitter uppe då liksom. De andra kanalerna vi har är finska! Förut fanns det en svensk kanal och en annan finlandssvensk kanal som hette FST5 Jo, det var väl bättre med en ordentlig svensk kanal och en ordentlig finlandssvensk, inte sant? SVT world är ju sådär... jo de var de nog, men tror den hette SVT World den med 15 mar, 2014 21:20 |
|
Qlql
Elev |
|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Qlql: Kanske den gjorde... eller var det inte svt Europa? De gjorde hursomhelst om hela sitt tablåsystem för en tid sedan. Ja så kan den också ha hett, kommer inte riktigt ihåg 15 mar, 2014 21:26 |
|
Borttagen
|
Läser världens ca. sämsta novell någonsin men ibland så är den bara jättefin och jag kan inte sluta läsa : ((((((( fml
15 mar, 2014 21:49 |
|
Solkatten
Elev |
Mamma tycker det är kallt i mitt rum. o.o Jag tycker det är hyfsat varmt...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 mar, 2014 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen