@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Borttagen: OHHHHH YEEEEEEAHHHHHHKöpte Hungergames: Catching fire för nån timme sedan! Den har kommit ut på DVD! OH YEAH!!!! Spoiler: Tryck här för att visa!
15 mar, 2014 20:19 |
|
Vildvittra
Elev |
Smartare än en femteklassare ♥
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 mar, 2014 20:21 |
|
Borttagen
|
... kan inte ta fler smärtstillande nu. Oh c'mon.
15 mar, 2014 20:22 |
|
Prutt
Elev |
Älgjäveln springer undan! D:
15 mar, 2014 20:24 |
|
Hedwig96
Elev |
15 mar, 2014 20:24 |
|
Vildvittra
Elev |
Jepp ^^ går på TVn nu ^^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 mar, 2014 20:26 |
|
Hedwig96
Elev |
Äsch, de kommer inte här! Kollade just, jag vill ju också se det! O så hittar jag det på svtplay men där står det kan bara ses i Sverige... 15 mar, 2014 20:31 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Äsch, de kommer inte här! Kollade just, jag vill ju också se det! O så hittar jag det på svtplay men där står det kan bara ses i Sverige... Synd ^^ Har du sett det förr ändå? O: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 mar, 2014 20:32 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hedwig96: Äsch, de kommer inte här! Kollade just, jag vill ju också se det! O så hittar jag det på svtplay men där står det kan bara ses i Sverige... Synd ^^ Har du sett det förr ändå? O: jo de kom förut! Men nu har de slagit ihop den finlanssvenska kanalen med svt world, så många program har fallit bort 15 mar, 2014 20:34
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-15 kl. 22:47
|
|
Qlql
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hedwig96: Äsch, de kommer inte här! Kollade just, jag vill ju också se det! O så hittar jag det på svtplay men där står det kan bara ses i Sverige... Synd ^^ Har du sett det förr ändå? O: jo de kom förut! Men nu har de slagit ihop den finlanssvenska kanalen med svt world, så många program har fallit bort Dåligt!!!! Ser de inte skillnad på svensktalande finskar/finlandssvenskar och typ... japaner??? 15 mar, 2014 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen