@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Funderar på att försvinna från internet... NEJ! Snälla, försvinn inte från mugglis. Snälla snälla snälla! Jag vill hjälpa dig om jag kan!
15 mar, 2014 17:42 |
|
EmahS
Elev |
Det bästa med starbucks är att de har gratis wifi! ♥
Så nu kan jag lägga upp mina bilder från min vecka i London
15 mar, 2014 17:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Funderar på att försvinna från internet... NEJ! Snälla, försvinn inte från mugglis. Snälla snälla snälla! Jag vill hjälpa dig om jag kan! Om jag försvinner från alla ställen på internet så kanske slutar jag helt enkelt störa mig på folk, och kommer på bättre. Mer så jag tänker... Men jag vet inte än. Tror inte att någon kan hjälpa mig, tråkigt nog. Men tack för omtanken (eller vad man ska säga!) 15 mar, 2014 17:46 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Funderar på att försvinna från internet... NEJ! Snälla, försvinn inte från mugglis. Snälla snälla snälla! Jag vill hjälpa dig om jag kan! Om jag försvinner från alla ställen på internet så kanske slutar jag helt enkelt störa mig på folk, och kommer på bättre. Mer så jag tänker... Men jag vet inte än. Tror inte att någon kan hjälpa mig, tråkigt nog. Men tack för omtanken (eller vad man ska säga!) Men om du försvinner härifrån skulle jag i alla fall sakna att se dig i forumen! Så tro inte att vi vill ha bort dig från mugglarportalen för det vill vi verkligen inte!
15 mar, 2014 17:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Funderar på att försvinna från internet... NEJ! Snälla, försvinn inte från mugglis. Snälla snälla snälla! Jag vill hjälpa dig om jag kan! Om jag försvinner från alla ställen på internet så kanske slutar jag helt enkelt störa mig på folk, och kommer på bättre. Mer så jag tänker... Men jag vet inte än. Tror inte att någon kan hjälpa mig, tråkigt nog. Men tack för omtanken (eller vad man ska säga!) Men om du försvinner härifrån skulle jag i alla fall sakna att se dig i forumen! Så tro inte att vi vill ha bort dig från mugglarportalen för det vill vi verkligen inte! Fast hur ofta skriver jag här egentligen? Typ aldrig numera. Känns inte som att folk ens vill ha mig här ;___; 15 mar, 2014 17:54 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Funderar på att försvinna från internet... NEJ! Snälla, försvinn inte från mugglis. Snälla snälla snälla! Jag vill hjälpa dig om jag kan! Om jag försvinner från alla ställen på internet så kanske slutar jag helt enkelt störa mig på folk, och kommer på bättre. Mer så jag tänker... Men jag vet inte än. Tror inte att någon kan hjälpa mig, tråkigt nog. Men tack för omtanken (eller vad man ska säga!) Men om du försvinner härifrån skulle jag i alla fall sakna att se dig i forumen! Så tro inte att vi vill ha bort dig från mugglarportalen för det vill vi verkligen inte! Fast hur ofta skriver jag här egentligen? Typ aldrig numera. Känns inte som att folk ens vill ha mig här ;___; Jag vill! Jag vågar sällan ta kontakt med personer jag aldrig pratat med då jag är ganska blyg av mig men jo, jag tycker om att se dig här på mugglarportalen!
15 mar, 2014 17:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Det bästa med starbucks är att de har gratis wifi! ♥ Så nu kan jag lägga upp mina bilder från min vecka i London Ja gör det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 mar, 2014 18:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag vill! Jag vågar sällan ta kontakt med personer jag aldrig pratat med då jag är ganska blyg av mig men jo, jag tycker om att se dig här på mugglarportalen! Trevligt att någon vill iaf! Det värmer Du kan alltid uggla annars, jag lovar att jag inte bits! 15 mar, 2014 18:18 |
|
Prutt
Elev |
Jag känner mig populär, mejlikonen lyser rosa 24/7! c8
15 mar, 2014 18:22 |
|
Tvilling
Elev |
Gaaah jag är exremt uttråkad
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 15 mar, 2014 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen