@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Insåg just hade jag hade en annan tumblr som jag totalt glömt bort x)
Så tänkte använda den till en specifik fandom/annat eller kanske två om jag inte kan bestämma mig x) Men vilken ska jag ta: Doctor who Pretty Little Liars Katter Djur i allmänt Gymnastik/Dans Är peppad på den sista men vill ha förslag på vad som kanske kan va mkt poppis lr nått x) 15 mar, 2014 17:16 |
|
Borttagen
|
Satt och gosade med några av våra katter innan idag och en av dem kröp upp i min famn. Så fort jag rörde mig så morrade hon åt både mig och sina "syskon" och insåg att hon är inte min utan jag är helt enkelt hennes. x)
15 mar, 2014 17:23 |
|
Borttagen
|
Varför måste jag må så skitigt idag...?
Kul att känna sig ensam bland alla som "finns". 15 mar, 2014 17:25 |
|
Fellrendión
Elev |
Fyfan vad tiden flyger iväg. Det är redan 4 år sedan 2010 var och jag såg Tim Burtons Alice på bio... omg... och det är redan tre månader in i 2014 när det egentligen borde vara december 2013. Snälla ge mig en sak som får tiden att gå långsammare!
15 mar, 2014 17:28 |
|
Hedwig96
Elev |
alltså i onsdags var de så varmt att jag kunde gå med bara t-skjorta ute och idag är det massa snö ingen
Våren var ju redan här inte vill jag ha snö nu mera 15 mar, 2014 17:29 |
|
Verro_Luna
Elev |
Ha varit hemma i näsan 3 timmar. Helt själv.
Brukar tycka att det är okej att vara ensam. Men idag hade jag ingenting att göra. Så den första timmen bakade jag kladdkaka mina bak-skills är INTE bra, en halv timme efter det städade jag köket
15 mar, 2014 17:32 |
|
Matilda Black
Elev |
Min halvstorebror är oss in pappa och min lillasyster är oss en kompis och sover där
15 mar, 2014 17:36 |
|
Borttagen
|
Det är jobbigt när alla utom jag klarar av saker de vill s:
15 mar, 2014 17:39 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hedwig96: alltså i onsdags var de så varmt att jag kunde gå med bara t-skjorta ute och idag är det massa snö ingen Våren var ju redan här inte vill jag ha snö nu mera Usch, samma sak här och vi kanske får snö igen.
15 mar, 2014 17:39 |
|
Borttagen
|
Funderar på att försvinna från internet...
15 mar, 2014 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen