vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Är sjuk och kollar på film
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 22 dec, 2012 15:02 |
|
Puffsy
Elev |
Har typ städat mitt rum (ÄNTLIGEN!)
och nu så sitter jag och myser bredvid julgranen och sniffar på paket x3 ![]()
22 dec, 2012 15:04 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Lyssnar på Telephone - Glee, sitter vid Mugglis, sneglar ideligen på pappa för jag skulle egentligen sluta vara vid datorn vid 14-tiden... Och undrar om det är värt att resa mig för att hämta lite choklad c:
![]()
22 dec, 2012 15:04 |
|
Borttagen
|
Sitter vid darton och lyssnar på musik med pappa
22 dec, 2012 19:13 |
|
Vendela
Elev |
Lyssnar på "Så mycket bättre-säsong 3" På Spotify.
Njuter av att vi har så mycket julklappar under granen! Böcker. Böcker. Böcker! 23 dec, 2012 10:46 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Försöker att inte nysa.
23 dec, 2012 10:46 |
|
Puffsy
Elev |
23 dec, 2012 10:48 |
|
Vendela
Elev |
Varför försöker du att inte nysa?
Böcker. Böcker. Böcker! 23 dec, 2012 10:48 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på musik
23 dec, 2012 10:50 |
|
Vendela
Elev |
Jag klarade 10.139 sekunder!
http://www.sund.nu/docs/multitasking.html Böcker. Böcker. Böcker! 23 dec, 2012 10:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen