Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
MissLollo Åh, jag älskar dig med sweetheart!♥
10 aug, 2012 14:15 |
|
superman
Elev |
10 aug, 2012 14:37 |
|
MissFniss
Elev |
10 aug, 2012 14:58 |
|
Ginny4ever
Elev |
Sannaaa tack
♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 10 aug, 2012 14:58 |
|
Borttagen
|
Varsågod YES YOU ARE COOL. awiiie ♥ Skrivet av superman: Sannaaa, men gud, tack så jättemycket!! Du är skitcool, diggar dig väldigt väldigt mycket du är cool, superman ![]() ♥ Det ska jag göra ♥ 10 aug, 2012 16:15 |
|
si_tonks
Elev |
10 aug, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: astrid.98: Å saknar dig med, jätte mycket! ♥ Tur att det inte är så långt kvar tills vi får träffas 10 aug, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Supersökaren... wait, vi har väl inte träffat varandra? Eller? x) (känner mig dum, haha) Men du var väl på julbalen va, isf var det du som satt mittemot mig och min bror xD 10 aug, 2012 17:21 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: astrid.98: Å saknar dig med, jätte mycket! ♥ Tur att det inte är så långt kvar tills vi får träffas Aa 10 aug, 2012 17:42 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Supersökaren: ja, jag pratadde om när mugglar trollkarlen frågade vad killen därborta hette och du svarade .... XD. (eftersom jag inte heller tänker skriva dit namn men dett är ett tjejnammn iaf) Och du verkar också snäll ♥
10 aug, 2012 18:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen