Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evut
Elev |
Vet inte om jag är kär. Jag tror nog att jag inte är det, men jag ser ingen annan anledning än att jag är kär till varför jag saknar just honom så mycket. Har inte pratat med honom på typ ett år p.g.a. det som hände...
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
12 jun, 2012 17:47 |
|
Amandan
Elev |
Alltså, jag har ingen aning om jag är kär. Hur fan vet jag det egentligen? Vi är typ nästan ett par, men jag är fortfarande inte helt säker på om jag är det. Jag känner något, absolut.
Min tumblr!
12 jun, 2012 20:23 |
|
Jegli
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Jag behöver hjälp med en sak!!!!!!!!!! Killen som jag gillar har frågat om jag vill gå på bio med han. Vi båda har sagt till varandra att vi ''gillar'' varandra men vi är inte ihop. Och nu undrar jag om man ska tolka deta som en dejt eller??!! SNÄLLA HJÄLP!!!!!!! JAJAJAJAJA! det är en dejt Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 12 jun, 2012 20:36 |
|
hyperion
Elev |
15 jun, 2012 19:42 |
|
annawpotter
Elev |
Alltså att vara kär och vara osäker på om personen tycker om än tillbaka, är nästan värre än att vara olyckligt kär. Detta är så otroligt frustrerande så jag vet inte vad ska ska göra eller känna. Nu kommer även ett två månader sommarlov in i bilden då vi inte kommer ses. Eftersom om jag smsar honom, kommer mina känslor bli så uppenbara.
Det som också är så jobbigt är att alla hela tiden säger till mig: Du har känslor för honom va, du är väll lite intresserad Anna osv.. Inget om att han verkar vara det.. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra och nu har man låtit honom komma in så mycket i mitt liv, och det kommer göra så fruktansvärt ont att bli ratad nu. ![]()
16 jun, 2012 12:42 |
|
Amandan
Elev |
16 jun, 2012 17:21 |
|
Filifjonkan
Elev |
jag tror jag är kär. jag sitter bredvid denne kille vid namn Henrik. han är söt, go och gla. han är allmänt trevlig. och på något sätt känns det som han gillar mig. HJÄLP SÄG NÅGOT SÖTA, SNÄLLA HENRIK!!!!
evak forever. 16 jun, 2012 17:53 |
|
Jegli
Elev |
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 17 jun, 2012 20:43 |
|
hyperion
Elev |
17 jun, 2012 21:39 |
|
Ida S
Lärare |
Hahahahahahahahahah
han tog studenten och så var det med det. Hejdå nu syns vi aldrig mer och BLÄÄÄÄÄÄ. "we live together, and harry does all the cooking." 17 jun, 2012 21:44 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen