@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av superman: Jag. Är. Ledig. Imorgon. And. I'm. So. Freaking. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPYYYYYYYYY!!!!! ♥ WTF DUDE?! VARFÖR?! 16 okt, 2011 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superman: Jag. Är. Ledig. Imorgon. And. I'm. So. Freaking. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPYYYYYYYYY!!!!! ♥ DÖÖÖÖ. Jag ska typ.. skola, twilfit, dans, hem, käka och sova. 16 okt, 2011 22:34 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av superman: *avundsjuk*Jag. Är. Ledig. Imorgon. And. I'm. So. Freaking. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPYYYYYYYYY!!!!! ♥
16 okt, 2011 22:34 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte åka till skolan imorgon. xD Men, jag måste.
16 okt, 2011 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Jag förmår mig inte att gå och borsta tänderna. Det är någon osynlig kraft som inte låter mig resa mig ur stolen... Gravitation? Could be. Eller en (ett???) väldigt lat jag x) 16 okt, 2011 22:38 |
|
GinnyOlivia
Elev |
16 okt, 2011 22:38 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: HADE TYDLIGEN ÖPPET HUS I LÖRDAGS. OCH JAG BEHÖVDE INTE ENS VARA DÄR Skrivet av superman: Jag. Är. Ledig. Imorgon. And. I'm. So. Freaking. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPYYYYYYYYY!!!!! ♥ WTF DUDE?! VARFÖR?! Skrivet av Borttagen: Lider med dig! Men twilfit, haha? Skrivet av superman: Jag. Är. Ledig. Imorgon. And. I'm. So. Freaking. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPYYYYYYYYY!!!!! ♥ DÖÖÖÖ. Jag ska typ.. skola, twilfit, dans, hem, käka och sova. Skrivet av Dracos Tvillingsyster: hihihihih..Skrivet av superman: *avundsjuk* Jag. Är. Ledig. Imorgon. And. I'm. So. Freaking. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPYYYYYYYYY!!!!! ♥ 16 okt, 2011 22:40 |
|
Borttagen
|
superman - ingen aning, min mamma ba "ta bussen efter skolan, så möts vi på twilfit" och jag ba "wtf?"
16 okt, 2011 22:41 |
|
Du
Elev |
Skrivet av soratanaka: "Did you know that dolphins are just gay sharks?" gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! "There's no need to call me sir Professor." 16 okt, 2011 22:42 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hahaha... well, they do have good bras!superman - ingen aning, min mamma ba "ta bussen efter skolan, så möts vi på twilfit" och jag ba "wtf?" 16 okt, 2011 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen