Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
STORrY
Elev |
"Nä, jag vet inte.." Haha
Kawaii :3 28 nov, 2011 21:41 |
|
Borttagen
|
"Men vafaan..."
(jag hade tappat bort mitt vaselin och läpparna höll på att spricka) @: 28 nov, 2011 21:49 |
|
Borttagen
|
"FAAN! Var kan den där jäkla överföringskab... JAG HITTADE DEN!" xp
28 nov, 2011 22:09 |
|
Borttagen
|
Okej
28 nov, 2011 22:09 |
|
Jossi
Elev |
28 nov, 2011 22:17 |
|
Solkatten
Elev |
"Godnatt."
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 23:23 |
|
aggsih
Elev |
' Jag ska sova, sluta tjata förfaaan! '
Det sa jag klockan tio, nu är klockan tolv :' You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 28 nov, 2011 23:57 |
|
Ms.Markus
Elev |
29 nov, 2011 12:05 |
|
madeleinegranger
Elev |
29 nov, 2011 12:58 |
|
Minidjuret
Elev |
"WHUUUT?"
29 nov, 2011 12:59 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen