Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmoCrew
Elev |
Just Because You've Got the Emotional Range of a Teaspoon
![]() 28 nov, 2011 21:52 |
|
Borttagen
|
28 nov, 2011 22:03 |
|
J00KERN
Elev |
28 nov, 2011 22:04 |
|
mitchan
Lärare |
28 nov, 2011 22:34 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
28 nov, 2011 22:38 |
|
J00KERN
Elev |
28 nov, 2011 22:39 |
|
Knizzlare
Elev |
Vad tycker du om din insats i skolan?
Mina betyg är bra, jag förstår det mesta Jag hänger med hyfsat Jag struntar egentligen i hur det går Känner du dig populär? Nej, inte direkt Ja! Bland mina närmaste vänner i alla fall Är du en tävlingsmänniska? Ja, jag vill gärna vinna Inte direkt, men det är roligt att vinna Nej, jag bryr mig inte Är du bra på att ta ansvar? Nej, saker blir oftast inte som jag har planerat Ja, för det mesta Ja, för skolarbetet i alla fall Vilket elevhem tror du att du hamnar i? Gryffindor Slytherin Ravenclaw Hufflepuff Vet inte ![]()
28 nov, 2011 22:46 |
|
sweetfia
Elev |
http://majkeltevezkwiek.blogg.se/
^ Varnar er, den kan ger er hjärtattack! Men jag tycker att den var rolig 28 nov, 2011 22:50 |
|
expelliarmus
Elev |
28 nov, 2011 23:26 |
|
aggsih
Elev |
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 28 nov, 2011 23:56 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen