TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR?? JAG VILL DET MEEEEEEEEEEEEDSkrivet av Borttagen: Sameeee... vill bara läsa min bok... JAG FÅR LÄSA MN BOK HELA DA IMORRN HAHHAA Jävla trolljakt... för att jag ska va hemma för att jag spydde idag
5 nov, 2017 15:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Lawiise: JAG SKULE INTE GJORT DET OM AJG INTE FÅTT MITT TROLLBEKÄMPR MÄRKE FÖRRA ÅRET! JAG FÖRTJÄNAR DET SOM VARIT VAKEN HELA TIDEN OCH JAGAT TROLL MEN FICK INGEN Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR?? JAG VILL DET MEEEEEEEEEEEEDSkrivet av Borttagen: Sameeee... vill bara läsa min bok... JAG FÅR LÄSA MN BOK HELA DA IMORRN HAHHAA Jävla trolljakt... HahahaxD Ditt fel att du prioriterar trolljakten!! 5 nov, 2017 15:12 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: JAG SKULE INTE GJORT DET OM AJG INTE FÅTT MITT TROLLBEKÄMPR MÄRKE FÖRRA ÅRET! JAG FÖRTJÄNAR DET SOM VARIT VAKEN HELA TIDEN OCH JAGAT TROLL MEN FICK INGEN : Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR?? JAG VILL DET MEEEEEEEEEEEEDSkrivet av Borttagen: Sameeee... vill bara läsa min bok... JAG FÅR LÄSA MN BOK HELA DA IMORRN HAHHAA Jävla trolljakt... HahahaxD Ditt fel att du prioriterar trolljakten!! Jajajaja okej! XD Jag har typ gett upp för i år.... ![]()
5 nov, 2017 15:13 |
|
Borttagen
|
hoppas jag spyr på båten så jah får vara hemma
5 nov, 2017 16:02 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Borttagen: hoppas jag spyr på båten så jah får vara hemma hur kan folk bli sjösjuka eller åksjuka jag fattar ej
5 nov, 2017 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av boknörd_: onte jag heller MEN asså FYFAN VAD DET BLÅSTE O BÅTEN GUNGADE ASAÅ MAN KUNDE INTE ENS GÅ RAKT FRAMSkrivet av Borttagen: hoppas jag spyr på båten så jah får vara hemma hur kan folk bli sjösjuka eller åksjuka jag fattar ej 5 nov, 2017 16:06 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: onte jag heller MEN asså FYFAN VAD DET BLÅSTE O BÅTEN GUNGADE ASAÅ MAN KUNDE INTE ENS GÅ RAKT FRAM Skrivet av Borttagen: hoppas jag spyr på båten så jah får vara hemma hur kan folk bli sjösjuka eller åksjuka jag fattar ej i dont see the problem
5 nov, 2017 16:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av boknörd_: Du skulle vara med och kräkts alltid på hösten lolSkrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: onte jag heller MEN asså FYFAN VAD DET BLÅSTE O BÅTEN GUNGADE ASAÅ MAN KUNDE INTE ENS GÅ RAKT FRAM Skrivet av Borttagen: hoppas jag spyr på båten så jah får vara hemma hur kan folk bli sjösjuka eller åksjuka jag fattar ej i dont see the problem 5 nov, 2017 16:13 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: Du skulle vara med och kräkts alltid på hösten lol Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: onte jag heller MEN asså FYFAN VAD DET BLÅSTE O BÅTEN GUNGADE ASAÅ MAN KUNDE INTE ENS GÅ RAKT FRAM Skrivet av Borttagen: hoppas jag spyr på båten så jah får vara hemma hur kan folk bli sjösjuka eller åksjuka jag fattar ej i dont see the problem åker båt till finland varje år men, ja
5 nov, 2017 16:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av boknörd_: Jag skrev det som om du skulle vara med och kräkas wtf Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: Du skulle vara med och kräkts alltid på hösten lol Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: onte jag heller MEN asså FYFAN VAD DET BLÅSTE O BÅTEN GUNGADE ASAÅ MAN KUNDE INTE ENS GÅ RAKT FRAM Skrivet av Borttagen: hoppas jag spyr på båten så jah får vara hemma hur kan folk bli sjösjuka eller åksjuka jag fattar ej i dont see the problem åker båt till finland varje år men, ja 5 nov, 2017 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen