Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
- Det är omöjligt. Man måste ju ha en kvast! skrek jag ilsket.
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 17:36 |
|
Borttagen
|
- Nej, sa jag glatt och flyg ner mot henne.
16 maj, 2014 17:36 |
|
Lux
Elev |
- Joho, sa jag argt.
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 17:37 |
|
Borttagen
|
- Ser du någon kvast? frågade jag elakt.
16 maj, 2014 17:47 |
|
Lux
Elev |
- Nej, men du kanske har gjort den osynlig, det kan man göra med magi, sa jag argt.
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 20:13 |
|
Borttagen
|
- Du är ju fan dum i huvudet, sa jag elakt.
16 maj, 2014 20:14 |
|
Lux
Elev |
- Det är jag inte, jag säger bara att det inte går att flyga utan kvast. Om man inte är en ani..., äh det var inget, sa jag buttert.
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 20:15 |
|
Borttagen
|
- Jag är ingen animungus, sa jag argt.
16 maj, 2014 20:19 |
|
Lux
Elev |
- Du är iallafall en svikare, sa jag argt och vände mig bort från henne. Vad vi inte visste var att hela vårt samtal hördes på arenan för hela publiken, men det märkte vi inget av.
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 20:21 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade elakt.
16 maj, 2014 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen