Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
juliaweasly
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: håller på med en trollstav just nu Jag flätade garnremsor och limmade sedan på dom, det blev skit coolt och gammaldags! Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
17 dec, 2011 20:30 |
|
Ella01
Elev |
Jag har gjort ett pepparkaksslott.
✩✩✩ 17 dec, 2011 21:09 |
|
Drake
Elev |
18 dec, 2011 09:20 |
|
Ella01
Elev |
Jag kanske ska lägga ut en bild på det.
♥ ✩✩✩ 18 dec, 2011 09:56 |
|
Borttagen
|
Ja, snälla gör det! 18 dec, 2011 12:45 |
|
arianasnape
Elev |
Vadå kanske ? klart att du ska vi vill ju se 18 dec, 2011 15:57 |
|
Borttagen
|
18 dec, 2011 16:03 |
|
Miss_Green
Elev |
Haha, kul med pepparkakshogwarts
;; ![]()
18 dec, 2011 16:35 |
|
Ran
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Haha, kul med pepparkakshogwarts Hagrids kanske...? (åtminstånde i din fantasi) Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 18 dec, 2011 16:36 |
|
Miss_Green
Elev |
Ja.. Typ.. Isåfall lite för stort för att vara Hagrids...
Jag kanske kan lägga upp en bild när jag kommer hem.. ;; ![]()
18 dec, 2011 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen