Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
"Se vad han gör nu" säger Alex. Jag vänder på huvudet och ser att han dansar någon konstig dans.
15 apr, 2014 00:08
|
|
Borttagen
|
Jag la mig ner i gräset och såg upp mot himlen. Jag log. Det pirrade i hela kroppen.
15 apr, 2014 00:10
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar till lite men sen lägger han sig ner och det är slut på det roliga.
15 apr, 2014 00:12
|
|
Borttagen
|
Varför skulle jag vara kär i Victoria när hon inte gillade mig? Vanessa kanske är rätt tjej.
15 apr, 2014 00:13
|
|
Borttagen
|
"Vad vill du göra i Hogsmeade?" Frågar jag.
15 apr, 2014 05:31
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och gick mot ingången.
15 apr, 2014 07:42
|
|
Borttagen
|
"Hm, jag vet inte, vi kanske kan gå till 3 kvastar eller godisbaronen?" Säger han frågande.
"Ska vi ta godisbaronen först och sen tre kvastar?" Frågar jag.
15 apr, 2014 23:40
|
|
Borttagen
|
Jag gick in i skolan. Jag gick mot stora salen,det var snart dags för middagen att serveras.
15 apr, 2014 23:44
|
|
Borttagen
|
"Det låter bra" säger Alex och kysser mig sen på kinden.
15 apr, 2014 23:46
|
|
Borttagen
|
Jag sken upp när jag såg att Vanessa satt vid slytherinbordet. Jag log och gick och satte mig bredvid henne.
" Hej, sa jag
" Hej Luke, sa hon och log
15 apr, 2014 23:50
|
Du får inte svara på den här tråden.