Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
-Hector-
"Aaajjjj!" tjöt jag och rättade till den.
"Det ska du få för!"
Jag slog till honom på samma punkt som det krossade revbenet.
-Wee-
Jag haltade bort från henne några sekunder för att kolla in hennes svagheter.
Mitt knä värkte som bara den.
-Juni-
Jag hatade dessa nykomlingarna!
Jag och Diego hade haft det väldigt mysigt innan dem kom...
Jag verkade ha fått in en svår spark på hennes knä, men det jämnades ut då hon slagit tillbaka på min armbåge som nu dunkade otrevligt.
20 okt, 2013 17:26
|
|
Borttagen
|
Jag svalde och backade igen.
20 okt, 2013 17:28
|
|
Borttagen
|
-Hector-
Jag andades tungt och höll i min handled.
Bandaget hade börjat lossna, fast det sket jag i.
Jag närmade mig Diego igen.
20 okt, 2013 17:34
|
|
Borttagen
|
Jag backade från honom men stötte ihop med en trädstam.
20 okt, 2013 17:36
|
|
Borttagen
|
Jag slog till honom hårt över axeln igen.
20 okt, 2013 17:37
|
|
Borttagen
|
20 okt, 2013 17:38
|
|
Borttagen
|
"Vad säger du nu va? Besegrad av din egen bror!" Sa jag hånfullt och skrattade.
20 okt, 2013 17:39
|
|
Borttagen
|
Jag drog efter andan och det stack till i bröstet.
"Min bror är död"
Fick jag fram
20 okt, 2013 17:40
|
|
Borttagen
|
"Nej." sa jag sorgset.
"Det är jag. Jag fick låtsas att jag var död, vet du."
20 okt, 2013 17:42
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade ögonen och såg på honom som om det var första gången.
20 okt, 2013 17:43
|
Du får inte svara på den här tråden.