Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
29 sep, 2012 20:19 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: jaa jag vill träffas igen snart! Let's planera in något!!! Alltså, jag vet inte hur ni har det men jag har en MASSA i skolan nu och framåt i två veckor skulle jag tro. Men kanske helgen där 13-14? Då är min fotbollsäsong slut också så är inget sånt som kommer ivägen som det gjorde idag
29 sep, 2012 20:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: jaa Skrivet av Borttagen: jaa jag vill träffas igen snart! Let's planera in något!!! Alltså, jag vet inte hur ni har det men jag har en MASSA i skolan nu och framåt i två veckor skulle jag tro. Men kanske helgen där 13-14? Då är min fotbollsäsong slut också så är inget sånt som kommer ivägen som det gjorde idag 29 sep, 2012 20:23 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: jaa jag vill träffas igen snart! Let's planera in något!!! Alltså, jag vet inte hur ni har det men jag har en MASSA i skolan nu och framåt i två veckor skulle jag tro. Men kanske helgen där 13-14? Då är min fotbollsäsong slut också så är inget sånt som kommer ivägen som det gjorde idag Jag har också rätt mycket typ två veckor framåt, både spanska, matte och NO prov Men jag tror att 13-14 kan funka Edit: Höstlovet är braa! ![]()
29 sep, 2012 20:23
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-29 kl. 20:23
|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: jaa jag vill träffas igen snart! Let's planera in något!!! Alltså, jag vet inte hur ni har det men jag har en MASSA i skolan nu och framåt i två veckor skulle jag tro. Men kanske helgen där 13-14? Då är min fotbollsäsong slut också så är inget sånt som kommer ivägen som det gjorde idag Kan vi inte ta en vecka senare? Och du Savi, du är inte medlem på våran sida ;; ![]()
29 sep, 2012 20:23 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: jaa jag vill träffas igen snart! Let's planera in något!!! Alltså, jag vet inte hur ni har det men jag har en MASSA i skolan nu och framåt i två veckor skulle jag tro. Men kanske helgen där 13-14? Då är min fotbollsäsong slut också så är inget sånt som kommer ivägen som det gjorde idag Kan vi inte ta en vecka senare? Och du Savi, du är inte medlem på våran sida Är på hajk med mina små scouter då. Men vad sägs som helgen efter höstlovet? Jag menar vi är alla 08or så alla har väl lov v. 44? Då är jag hemkommen och allt ;D Vadå för sida? Haha - sååå lost! ;D
29 sep, 2012 20:25 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: jaa jag vill träffas igen snart! Let's planera in något!!! Alltså, jag vet inte hur ni har det men jag har en MASSA i skolan nu och framåt i två veckor skulle jag tro. Men kanske helgen där 13-14? Då är min fotbollsäsong slut också så är inget sånt som kommer ivägen som det gjorde idag Kan vi inte ta en vecka senare? Och du Savi, du är inte medlem på våran sida Är på hajk med mina små scouter då. Men vad sägs som helgen efter höstlovet? Jag menar vi är alla 08or så alla har väl lov v. 44? Då är jag hemkommen och allt ;D Vadå för sida? Haha - sååå lost! ;D Kolla på förstasidan veckan efter höstlovet? Ehm.. Ska kolla när det är xD ;; ![]()
29 sep, 2012 20:26 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: jaa jag vill träffas igen snart! Let's planera in något!!! Alltså, jag vet inte hur ni har det men jag har en MASSA i skolan nu och framåt i två veckor skulle jag tro. Men kanske helgen där 13-14? Då är min fotbollsäsong slut också så är inget sånt som kommer ivägen som det gjorde idag Kan vi inte ta en vecka senare? Och du Savi, du är inte medlem på våran sida Är på hajk med mina små scouter då. Men vad sägs som helgen efter höstlovet? Jag menar vi är alla 08or så alla har väl lov v. 44? Då är jag hemkommen och allt ;D Vadå för sida? Haha - sååå lost! ;D Kolla på förstasidan veckan efter höstlovet? Ehm.. Ska kolla när det är xD Jag är så sjukt dålig på sånt där - hur går man med? EDIT: Hittade
29 sep, 2012 20:27 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: jaa jag vill träffas igen snart! Let's planera in något!!! Alltså, jag vet inte hur ni har det men jag har en MASSA i skolan nu och framåt i två veckor skulle jag tro. Men kanske helgen där 13-14? Då är min fotbollsäsong slut också så är inget sånt som kommer ivägen som det gjorde idag Kan vi inte ta en vecka senare? Och du Savi, du är inte medlem på våran sida Är på hajk med mina små scouter då. Men vad sägs som helgen efter höstlovet? Jag menar vi är alla 08or så alla har väl lov v. 44? Då är jag hemkommen och allt ;D Vadå för sida? Haha - sååå lost! ;D Kolla på förstasidan veckan efter höstlovet? Ehm.. Ska kolla när det är xD Jag är så sjukt dålig på sånt där - hur går man med? EDIT: Hittade Nu har jag skrivit om träffen ;; ![]()
29 sep, 2012 20:31 |
|
M00NSTER
Elev |
29 sep, 2012 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen