Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissFniss
Elev |
30 sep, 2012 22:32 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag älskar också båda (liksom väldigt många av er andra), och jag sjunger väl oftast. Men jag tänker ändå välja dansa, eftersom det ger mig möjligheten att bara släppa lös totalt. Dans känns mindre kravfyllt (för mig - eftersom jag inte går på dans, utan bara dansar på fritiden). Dans gör mig ännu mer lycklig än vad sång gör (även om jag blir lycklig av båda) ...
Resultat i förrgårdagens fråga: 23-10 till sjunga! (Igår var det ingen fråga). OBS! Nu finns en ny fråga i första inlägget ... 1 okt, 2012 08:38 |
|
Borttagen
|
Får nog säga Mario
1 okt, 2012 08:49 |
|
MizzNina
Elev |
Jag vill Säga Mario eftersom han är "The IT boy".
Men jag har alltid haft lite sympatikänslor för Luigi då jag tycker han får för lite uppmärksamhet. GAAh. Svår fråga. Erhm. Nej, men jag säger Luigi... (Jag gillar Grönt bättre än Rött) "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 1 okt, 2012 08:54 |
|
MystiqueRed
Elev |
MARIO
1 okt, 2012 09:05 |
|
Savi
Elev |
1 okt, 2012 09:09 |
|
Borttagen
|
Mario, trots att jag aldrig har spelat Mario (är inte så mycket av en spelare) så väljer jag nog ändå Mario för att han är ju huvudkaraktären.
_____________________________________________ Pigfarts is real! 1 okt, 2012 09:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Mariooo!
1 okt, 2012 10:22 |
|
Borttagen
|
Mario
1 okt, 2012 11:03 |
|
Borttagen
|
Luigi! Han började sin karriär som Mario i en annan färg, han var alltså inte ens en egen karaktär! Men från det har han utvecklats och fått ett eget utseende och personlighet och han verkar också visa svagare sidor än sin storebrorsa, vilket gör honom mer sympatisk. Dessutom är han inte lika kommersiell som Mario då han aldrig varit Nintendos ansikte utåt i samma utsträckning.
1 okt, 2012 11:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen