The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
dig
28 feb, 2012 15:30 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: dig Vad jag menar? Jag menar, vgdd? Eller vad gör du du? Eller, vad gör alla flummisar? c: ![]()
28 feb, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
aah fattar...
Vad jag gör? Jag sitter vid datorn och längtar till att få läsa Piratika av Tanith Lee!! Jag har precis läst utt en bok som heter Där två hav möts av Marie-Lousie Jensen. 28 feb, 2012 15:37 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: aah fattar... Vad jag gör? Jag sitter vid datorn och längtar till att få läsa Piratika av Tanith Lee!! Jag har precis läst utt en bok som heter Där två hav möts av Marie-Lousie Jensen. Jaha. Jag älskar att läsa, men jag har ingen bok att läsa nu, ska till bibban snart! ![]()
28 feb, 2012 15:38 |
|
Borttagen
|
Okej, då rekomen derar jag Där två hav möts!!!!!!!
28 feb, 2012 15:40 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, då rekomen derar jag Där två hav möts!!!!!!! Jag har redan bestämt vilken jag ska låna (Jaa, sån är jag), jag ska låna Hungerspelen...! ![]()
28 feb, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
hey flummisar, Alice är här -.^
28 feb, 2012 15:43 |
|
Lills
Elev |
28 feb, 2012 15:44 |
|
Borttagen
|
en i min klass puttade mej dialogen här nere
jag: aj hon:.. jag: det gjorde ont hon: vem bryr sig annan hon: exakt jag: jag hon: du är ingen 28 feb, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
Nä, nu försvinner jag. Någonstans där ingen hittar mig.
28 feb, 2012 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen