Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
7h och 58 minuter kvar nu!
21 jan, 2012 12:03 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Så här långt kvar bara...
Men gå inte efter klockren.nu, vad ni än gör. Den ställer sig efter datorn. Jag testade att ställa om datorn en timme, och då gjorde den det med. Men lääängtar ♥ 21 jan, 2012 12:26
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-21 kl. 12:56
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Så här långt kvar bara... Men gå inte efter klockren.nu, vad ni än gör. Den ställer sig efter datorn. Jag testade att ställa om datorn en timme, och då gjorde den det med. Men lääängtar ♥ Du ska ju lägga till musik! 21 jan, 2012 12:28 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Så här långt kvar bara... Men gå inte efter klockren.nu, vad ni än gör. Den ställer sig efter datorn. Jag testade att ställa om datorn en timme, och då gjorde den det med. Men lääängtar ♥ Du ska ju lägga till musik! Hur då? Jag kunde det fär ngra år sen, men nu verkar det inte finnas kvar. 21 jan, 2012 12:39 |
|
Stinaa
Elev |
Vet int om jag fattat rätt men i kväll ska vi (så många som vill) titta på Fången från Azkaban(!?!?!)
21 jan, 2012 12:57 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Stinaa: Vet int om jag fattat rätt men i kväll ska vi (så många som vill) titta på Fången från Azkaban(!?!?!) Precis rätt uppfattat. Om det ändå är oklart så kan du titta lite längre bak från ngra tidigare gånger för att se ungefär hur vi tjötar på om det. 21 jan, 2012 12:58 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Kan nog inte vara med i dag
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
21 jan, 2012 13:16 |
scarhead
Lärare |
21 jan, 2012 13:36 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jaa! En till. Skrivet av Rawenclaw98: Kan nog inte vara med i dag otur. Hoppas du kan nästa gång. ♥ 21 jan, 2012 13:47 |
|
Rawenclaw98
Elev |
21 jan, 2012 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen