@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG ÄLSKAR ER ALLA JÄTTEMYCKET // Sorgfågel. Jag skulle tummat om det inte berodde på att det står för att du lämnar mugglis... Vi alla kommer sakna dig!♥
14 mar, 2014 17:46 |
|
yerAwizardThea
Elev |
14 mar, 2014 18:03 |
|
Verro_Luna
Elev |
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥.....Kände mig som en jätte duktig dotter som gjorde plättar idag ........♥ ♥det blev ju så jäääääääkla gott med Nutella och jordgubbssylt också... ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Rosa, småa hjärtan skadar väl aldrig (;
14 mar, 2014 18:21 |
|
Fellrendión
Elev |
14 mar, 2014 18:26 |
|
Borttagen
|
Vill gå på tre konserter i Stockholm. Får inte gå på en enda. </////3
14 mar, 2014 18:31 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 mar, 2014 18:33 |
|
Borttagen
|
Hon är så söt ♥
14 mar, 2014 18:36 |
|
the marauder
Elev |
Eh... Ska börja titta på episode 6, tror jag. Säsong 1, då. Så jag är inte så jättelångt med andra ord 14 mar, 2014 19:02 |
|
Fellrendión
Elev |
14 mar, 2014 19:12 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Någon som har lust att skypa?^^ Tja, om du inte ahr något annat att göra så ^^ Och om du står ut med mig XD
14 mar, 2014 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen