@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon mer som kollar på plus ? ._.
13 mar, 2014 22:07 |
|
Vildvittra
Elev |
Facebook är underhållande när DeathDownAlex gillar Mylings bild så att det kommer upp på mitt flöde kan jag inte gilla den men dela den. Varför kan jag dela bilden? Vad är säkerheten i det? Förövrigt var det fin bild på dig ^^^ c:
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 mar, 2014 22:11 |
|
Frivolt
Elev |
Min dator krånglar...Jag orkar inte
13 mar, 2014 22:15 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Facebook är underhållande när DeathDownAlex gillar Mylings bild så att det kommer upp på mitt flöde kan jag inte gilla den men dela den. Varför kan jag dela bilden? Vad är säkerheten i det? Förövrigt var det fin bild på dig ^^^ c: Facebook logic :s TACK! 13 mar, 2014 22:23 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Har börjat promenera och jogga. Fy vad skönt det är. Har rätt dålig kondition så att jogga är ju väldigt jobbigt för mig än så länge, men skönt och kul är det.
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 13 mar, 2014 22:23 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Myling: Skrivet av Vildvittra: Facebook är underhållande när DeathDownAlex gillar Mylings bild så att det kommer upp på mitt flöde kan jag inte gilla den men dela den. Varför kan jag dela bilden? Vad är säkerheten i det? Förövrigt var det fin bild på dig ^^^ c: Facebook logic :s TACK! Lika smart som att den kommer upp på mitt flöde ;P Men då kan jag smyg titta på dina bilder, hehehe ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 mar, 2014 22:30 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Myling: Skrivet av Vildvittra: Facebook är underhållande när DeathDownAlex gillar Mylings bild så att det kommer upp på mitt flöde kan jag inte gilla den men dela den. Varför kan jag dela bilden? Vad är säkerheten i det? Förövrigt var det fin bild på dig ^^^ c: Facebook logic :s TACK! Lika smart som att den kommer upp på mitt flöde ;P Men då kan jag smyg titta på dina bilder, hehehe ♥ Sneaky sneaky :> 13 mar, 2014 22:42 |
|
Hedwig96
Elev |
från tisdag kväll till fredag kväll ser jag bara min lillebror när han sover!
På mornarna när han far till dagis sover jag och på kvällarna när jag kommer hem sover han. 13 mar, 2014 23:20 |
|
Kim Potter
Elev |
O':
En tjej i min skola (som går på engelska sidan och är mycket äldre än mig + känner jag henne inte owo) Hade en horrokrux på sin kofta.. Jag var seriöst nära på att gå fram till henne och hennes kompisar och ba': "DO YOU LIKE HARRY POTTER? C': ISN'T IT AN AWSOME FANDOM? :3"
14 mar, 2014 08:57 |
|
Borttagen
|
Att vara sjuk har sina fördelar. Jag kan ligga här i sängen och lyssna på Rammstein hur mycket jag vill! ♥
14 mar, 2014 09:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen